Icerige atla
Extraloob

pure int bow (deneyim)

· 30 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
sodden ⭐ 19y
#21
elimde sun blade varken +7 swordmu kullanayım veya benim bilmediğim ismi sword olunca dahamı fazla atack ekliyo (sun+7 bladenin değeri düz +9 sworddan fazla bilgi.)
son yazışım çünküsen kendini şartlamışın dışardan gelecek fikirlere açık deilsin bu durumda kapalı kabada ben bişey koyamayacağıma göre nokta


aynıdaları bide benden.
S
sodden ⭐ 19y
#22
ayrıca ladre dedigin fire imbueli buildide dusunmustum 66 cold 54 light 90 fire 90 pacheon bu sekilde oldugu icinde pro. giyecegiz galiba dogrumu?
L
LADRE OP ⭐ 19y
#23
arkadaşın garment+5 setide denedim pek fark olmuyo senin isteğine bağlı kardeşim bu arada lıght imbueyle saytan zor oluyo fire devam..d monsterlar çöküyo üstüne 😆 😆
L
LADRE OP ⭐ 19y
#24
- Resim Silinmiş.
bu 8deg silahım.
- Resim Silinmiş.
ensevdiğim silahım buydu ama... 😆
- Resim Silinmiş.
buda sattığıma pişman olduğum silah..d
ne yazıkki resimdeki çar 1 ay önce 2 defa soyuldu email verifikasyon yaptım emaili kafadan attım zor bi mail buldum kendime göre sonra alırım dedim bu maili fakat maili benden önce almışlar ve alan mailede girmiyo 😢 😢 girilmeyen mail ne kadar sonra kapanır bilen varsa cevap lütfen!!! 🤘
N
#25
elimde sun blade varken +7 swordmu kullanayım veya benim bilmediğim ismi sword olunca dahamı fazla atack ekliyo (sun+7 bladenin değeri düz +9 sworddan fazla bilgi.)
son yazışım çünküsen kendini şartlamışın dışardan gelecek fikirlere açık deilsin bu durumda kapalı kabada ben bişey koyamayacağıma göre nokta

benim anlamadığım ya da inanamadığım nokta; sen nuke lerini sırf sun diye blade ile mi atıyorsun 😆
S
sodden ⭐ 19y
#26
girilmeyen mail kapanmıyor bildigime gore eskidendi o ama kesin bilgi degil..
L
LilBoosie ⭐ 18y
#27
Bzim Takıldıgımız Bi Cafe Var Adı Ultra Hakan Abi Vardı Babelde slm_tr die charı vardı 72 lvlkken full int bowdu oda 460 ytlye sattı charını 😄 ve nuke skilleri açk değildi sadece bow
M
MARi ⭐ 18y
#28
su sekılde olabılırmı. Cold 90 fire 90 bow 90 cevap verırsenız sevınırım
I
iiDontCare ⭐ 17y
#29
Deminden beri inceliyorum çok hoşuma gitti yhaw 😈 Heliosa baslayacagım bu hafta int bow mu yapsam ☕ Pvp ye gelmez deniyorda bir eyre kadar pvp oyun pvp den ibaret değil demi 🕵️ çok kararsız kaldım napsam acaba 😜 ama böyle bir charın satılacak olursa kolay kolay satılmayacagına eminim diyebilirim 👍 1000 de 1 fln bence ama aklıma kurt düstü pre plus + bot fln heliosta böyle bir charla başlasam mı acaba 🤤
E
ebri ⭐ 19y
#30
su sekılde olabılırmı. Cold 90 fire 90 bow 90 cevap verırsenız sevınırım


konusayım alıntı yaptıımada yeri gelnce cevabınıu wermiş olucam .)

Bende beğendim amacına sonuna kadar destek veren 1 char tipi.. Zaten dediğim gibi oyun zevk meselesi kimi onu sever kimi öbrünü.. perspektif dusunmek lasım..
işin içinde fire olması light cold nuker kadar mag attack ve defansı olmaz die dusunuorum..
arkadas güzel bulmus oranı lightta war coldta.. light max olsa 1azda colda yer kalsa fena olur.. ama intiz coldta lasım ortalamsı fena deil bu charda en guzeli arkadasın konunun basında soyledikleri olur.. gerisi zorlar..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: