arklar benım pc xp ama ben gorunusunun vista gıbı olmasını ıstıyom ole bı program duymustum varsa lınk pls bide internet explorer de sadece bi sayfada sekme halınde lınklerı acmasını ıstıyom bu ıkısını halldersenız cok sevınırım lutffen vırussuz lınkler verın herkese sımdıden cok thx
program lazımm
· 2 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
arklar sımdı gordum xp teması sıtede varmıs o zaman obur dedıgımı bulabılecek var mı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap