Icerige atla
Extraloob

Private Serverlar GameWarriorS (Electus Online)

· 202 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
E
#41
Şuan Myth online sitesine girdim offline diyor bakımda mı acaba
X
xPi ⭐ 14y
#42
Myth serverini bırakalı epey oldu. GameWarriorS guildi olarak NYX Online'a geçiyoruz (https://www.facebook.com/nyxsro?fref=ts) herkesi bekleriz. Özellikle de güçlü rakipleri 😊
I
iWalkAlone ⭐ 17y
#43
Bu mesaj xPi rumuzlu uyeden alinti yapildi
Myth serverini bırakalı epey oldu. GameWarriorS guildi olarak NYX Online'a geçiyoruz (https://www.facebook.com/nyxsro?fref=ts) herkesi bekleriz. Özellikle de güçlü rakipleri :)


Server özellikleri etkileyici.Başlayabilirim bende 😊
X
xPi ⭐ 14y
#44
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj xPi rumuzlu uyeden alinti yapildi
Myth serverini bırakalı epey oldu. GameWarriorS guildi olarak NYX Online'a geçiyoruz (https://www.facebook.com/nyxsro?fref=ts) herkesi bekleriz. Özellikle de güçlü rakipleri :)


Server özellikleri etkileyici.Başlayabilirim bende :)


Evet özellikleri hoş, umarım playerde olur 😊
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#45
Deniyeceğim bende.
X
xPi ⭐ 14y
#46
Nyx beta download linkleri paylaşıldı; www.facebook.com/nyxsro adresinden bulabilirsiniz 😊
E
#48
Tamam indiriyorum bugün yarın aranızda olucam inşallah
X
xPi ⭐ 14y
#49
Server online 😄
E
#50
Beta sürümü mü bu acaba indirdiğim
X
xPi ⭐ 14y
#51
Evet, beta sürümü
F
favretto ⭐ 16y
#52
alem buysa kral gamewarriors nedir allahın yanpeçleri 😄
X
xPi ⭐ 14y
#53
Bu mesaj favretto rumuzlu uyeden alinti yapildi
alem buysa kral gamewarriors nedir allahın yanpeçleri :D


Hallere bak 😄
E
#54
Server check şuanda ?
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#55
Açılışta karakterler sıfırlanacak mı ? Yoksa betadan devam ?
G
genco15 ⭐ 15y
#56
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildi
Açılışta karakterler sıfırlanacak mı ? Yoksa betadan devam ?


Oyun betadan çıkdı dün gece , Ama oyun açılış tarihi ertelendi 25.10.2013 tarihine.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#57
Sonuc olarak şuan ne durumda oyun ?
X
xPi ⭐ 14y
#58
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sonuc olarak şuan ne durumda oyun ?


Bugünkü kısımda beta kabul edildi, verilen tarihte charlar sıfırlanıp açılacakmış whiteangel

Not: Kendine güvenen güçlü rakipler aranıyor 🤤
F
favretto ⭐ 16y
#59
Beyler inanmayin kesin kendi serverlarini pazarliyorlar hahaha

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
T
#60
bekliyoruz serveri.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: