Icerige atla
Extraloob

Private Serverlar GameWarriorS (Electus Online)

· 202 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 5 / 11
Yanıtlar
F
favretto ⭐ 16y
#81
emin kaç kişisiniz la
X
xPi ⭐ 14y
#82
Artık 50/50
E
#83
Evi taşımıştım emin tekrar girdim oyuna siz oyunda yoktunuz sonra oyun bakıma girdi hala bakımda devam ediyormusunuz hala
I
iWalkAlone ⭐ 17y
#84
Güncel oynadığınız server varmı?
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#85
Theta 'da oynuyorlar
Violent Arise
#86
Emin misin 0 kişi var serverda yani öyle gözüküyor ^^
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#87
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Emin misin 0 kişi var serverda yani öyle gözüküyor ^^

110cap update oluyor ondan
R
Romeo OP ⭐ 17y
#88
JoySRO Saltuk'un sıfırlananmasıyla oraya geçme kararı aldık . 13.12.2013 Cuma günü bizlere katılmak isteyenleri bekleriz.

[bilgi]Başlık ve güncel server bilgileri düzenlenmiştir.
Yeni oynanan serverlardan fotoğraflar eklenmiştir.[/bilgi]

[uyari]Guncel Server :

JoySRO Saltuk REBORN

Facebook
WebSite
[/uyari]
M
MenaLons ⭐ 13y
#89
Skalidora baslasadınız keske :/ neyse basarilar.
L
L0nelyHeRo ⭐ 13y
#90
aynen joysro fena değil ama türk gmlerin oluşturduğu yabancıların olmadığı yani türklerin birleşip kaynaşıp,yabancılara karşı savaştığı bir ortam yok yeni özellikler falan yok bu yeni swye gelmek isterseniz güzel olur yabancılarda'da guildçe başlayacak olanlar var beklenen bir sw 13aralıkta açılacak başlamak isterseniz konuya bakın bi

skalidor-90-cap-ch-only-play2win-automatic-events-t294153.html
Swindler
Swindler ⭐ 14y
#91
ScourgeSRO'dan Hatırladım Sağlam guild di Bende vardım. Silkroad Hala oynasaydım bende gelirdim ama bıraktım. Guild'i tavsiye ederim.
[IMG width="122px"]https://img.icons8.com/glyph-neue/1200/fraud.jpg[/IMG]
R
Romeo OP ⭐ 17y
#92
Skalidor full chin oldugu icin dusunmuyoruz cunku full chin serverlar ayni tadi vermiyor bize gore.Ayrica Myth Online'dan ogrendigimiz uzere cok yenilik yapmayi deneyen serverlar genelde patliyor 1 saat acik kaliyorsa 5 saat kapali oluyor ve JoySRO da Atlas da oynadigimiz icin GMlerin tecrubesine ve professiyonelligine guveniyoruz o yuzden tercihimiz burasi.Sizleri de aramizda gormek isteriz 😊
GameWarriorS Family <3

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Violent Arise
#93
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.
R
Romeo OP ⭐ 17y
#94
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.


IP limit ayarlıyor GM o konuda sıkıntı yok
Violent Arise
#95
Bu mesaj Romeo rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.


IP limit ayarlıyor GM o konuda sıkıntı yok


Kaç bro IP limit?
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#96
Evet IP limite göre bende başlayabilirim
Yaralı style
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#97
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Romeo rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.


IP limit ayarlıyor GM o konuda sıkıntı yok


Kaç bro IP limit?

daha belli olmadı ama 10dan fazla olmaz
Violent Arise
#98
işte 10 olunca işler karışıyo. neyse sizlere kolay gelsin 😊
L
L0nelyHeRo ⭐ 13y
#99
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.



Aynen bende katılıyorum sırf bu yüzden biraz kötü oluyor ve eskiden atlasta ilgilenmiyordu millet gold satıyor item satıyor bunlara bir ceza getirilmeli,dolandırıcılıklarla ilgilenmiyoruz suç sizindir diyip kaç kere item,char,gold falan çaldıkları oldu benden ve dedikleri tek laf charın güvenliği size ait yapabileceğimiz birşey yok elimde ssler olmasına rağmen insan bari itemleri geri vermeyi bırak adama ban atar eski gmler varsa veya kendini değiştirmediyse hiç gerek yok başlamaya ve joysronun belli bir standartı var onun üstüne çıkamıyor ve sadece türklerden oluşuyor insan yabancıları gavur deyip sevmesede onlarda tat kaıyor hırslandırıyor geri geldi çok kötü tartıştıklarında oluyor ama iyisiyle kötüysüyle eğlenceli oluyor.Rekabet canlılık getiriyorlar
L
L0nelyHeRo ⭐ 13y
#100
Bu mesaj Romeo rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacı güzel diyosun iyi diyosunda. Bu tarz swlerde ip limit çok oluyor millet açıyor 1 pt 2 pt çar parasını kasıyor bu şekil olan sroları da ben sevmiyorum işte.


IP limit ayarlıyor GM o konuda sıkıntı yok



Ayarlansa nolacak bro proxy var ayarlayıp sadece öyle izlemekle olmaz sürekli oyunda olup incelemek,denetlemek falanda gerekli zaten çok char açan belli olur her halinden... iş yine gmlerde biter ip limitini getirmek pek çare değil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: