Icerige atla
Extraloob

Private Serverlar GameWarriorS (Electus Online)

· 202 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 10 / 11
Yanıtlar
R
Romeo OP ⭐ 17y
#181
LeoSRO videomuz


MNKN 2.videomuz
R
Romeo OP ⭐ 17y
#182
Daha videoları yapılmamış GameWarriorS vs. EternalGlory anıları;















CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#183
Bu gm , kervan sistemini getirmeden önce hiçmi denememiş ya , servere tecavüz etti herif
Yaralı style
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#184
Bu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. 😄
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#185
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D

Aslında oyun güzeldi, ama dün bitirdiler oyunu.GMyi bekliyoz neyapacak acaba.
Yaralı style
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#186
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D

Aslında oyun güzeldi, ama dün bitirdiler oyunu.GMyi bekliyoz neyapacak acaba.

Ne olduki
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#187
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D

Aslında oyun güzeldi, ama dün bitirdiler oyunu.GMyi bekliyoz neyapacak acaba.

Ne olduki

Kervan sistemi getirdi dün , normalde 300m civarı gold , 2-3de coin vercekti. Tam ayarlayamamış , 1.6b , 20tane gold coin bi okadarda silver coin verdi. Biz çektik birkaç sefer, sonra GM sistemi kapattı. Salak saçma noticeler geçti , yok işte serverde 700silver coin var , 500gold coin var , milletin söylediklerine inanmayın ,sabrımı sınamayın serveri kapatırım dedi. Halbuki bizim guildde bi arkadaşta zaten 350silver coin var.
Yaralı style
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#188
Yuh bide atar yapmış. 😄
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#189
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yuh bide atar yapmış. :D

Baskılar altında oyun oynuyoz :!!&%&!
Yaralı style
P
piemde ⭐ 15y
#190
GM'e bak fıkra gibi 😄
D
dorukhero ⭐ 15y
#191
Guilde gelmek istiyorum hazır yaz gelmişken sağlam bi yer bulmak lazım nasıl iletişime geçebilirim ?
R
Romeo OP ⭐ 17y
#192
Guilde gelmek istiyorum hazır yaz gelmişken sağlam bi yer bulmak lazım nasıl iletişime geçebilirim ?


Aranıza katılmak istiyorum arkadaşlar.Oyunu indiriyorum.


Bana burdan pm atın veya facebook sayfasına extraloobdan geldiğinizi belirten bir mesaj atın. İlgileneceğim sizinle fakat stajımdan dolayı akşamları 7den sonra bilgisayar başında oluyorum
R
Romeo OP ⭐ 17y
#193
MNKN Sro Hotan Fortress War - GameWarriorS vs. Futuristic-EternalGlory

R
Romeo OP ⭐ 17y
#194
GameWarriorS vs. Futuristic Job War :
B
BigWarLike ⭐ 19y
#196
Harikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?
M
murathep ⭐ 19y
#197
Bu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi
Harikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?

şuan electusdalar

http://www.electus-online.com/
B
BigWarLike ⭐ 19y
#198
Bu mesaj murathep rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi
Harikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?

şuan electusdalar

http://www.electus-online.com/

Başlayalı çok olmuş galiba. Geç mi kaldım ?
M
murathep ⭐ 19y
#199
Bu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj murathep rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi
Harikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?

şuan electusdalar

http://www.electus-online.com/

Başlayalı çok olmuş galiba. Geç mi kaldım ?

ayın 8'inde açıldı yani çok olmadı
R
Romeo OP ⭐ 17y
#200
4 guild olarak (GameWarriorS-GameWariorS-GameWarriorZ-GameWariorZ) Electus'da oynuyoruz aramıza katılmak isteyenler varsa oyundan Romeo'ya yazsınlar

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: