LeoSRO videomuz
MNKN 2.videomuz
MNKN 2.videomuz








Yaralı styleBu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D
Yaralı styleBu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildiBu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D
Aslında oyun güzeldi, ama dün bitirdiler oyunu.GMyi bekliyoz neyapacak acaba.
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildiBu oyuna başlamak için geç mi acaba ya böle fotolar görünce falan iştahım kabarıyor. :D
Aslında oyun güzeldi, ama dün bitirdiler oyunu.GMyi bekliyoz neyapacak acaba.
Ne olduki
Yaralı styleYuh bide atar yapmış. :D
Yaralı styleGuilde gelmek istiyorum hazır yaz gelmişken sağlam bi yer bulmak lazım nasıl iletişime geçebilirim ?
Aranıza katılmak istiyorum arkadaşlar.Oyunu indiriyorum.
Harikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?
Bu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildiHarikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?
şuan electusdalar
http://www.electus-online.com/
Bu mesaj murathep rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildiHarikaymış. Yeni başlayacağınız bir server varsa bende başlayabilirim. Özelden mesaj atar mısınız ?
şuan electusdalar
http://www.electus-online.com/
Başlayalı çok olmuş galiba. Geç mi kaldım ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap