hacım rapid hariç diğer linkler silinmiş yenilersen güzel olur
Prio - Lag ve ???? hatalarına SON !
· 139 Replies · 12K views 0 reading · Page 6 / 7
Replies
Bu Harika bişey Programı yuklemeden ÖNCE saat bası ?????? hata verıyodu
suan saatlerce oynuyorum..
Hiç Sorun Olmuyo..
Çok Saol...
suan saatlerce oynuyorum..
Hiç Sorun Olmuyo..
Çok Saol...
bunu yukledim daha cok kasmaya basladı :D
O zaman senin pc de yükeleme alerjisi var 😄 😁
kullanan var mı daha ?
Ben kurdum Silkroad'ın önceliğini yüksek yaptım
1. açışım >>> Now Loadingden sonra PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı çıktı karşıma
2.açışım >>> Charı seçip Starta bastım PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı cıktı karşrıma
3.Açışım >>>> Now loadingi geçtim şehir açıldı tam hareket edecekken PC Reset attı ve yine sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı yine
Programı kaldırdım herşey normale döndü
Bu programı önermiyorum
Aynen banada oldu :x
??? Hatası Olduruyordu beni Tesekkurler ...
sağolasın kardeş eline emeğine sağLık
C
cyber_chaos
⭐ 18y
Bu modlara karşı çıkan 3. şahsı banlayın artık ^^
J
juniourfalcon
⭐ 19y
deneyen oldumu ???????
indiriorumm 😄
denedım olmuyorrrr bosuna ındırmeyınn ????? bu hata yıne verıor yıne verıor ?????? bu hatanın cozumu yokk...
bu hatanın cozumu nasıl olur dersenız
oyun hep 1.60 da kalırsa olur
her hafta patch gelırse oyun oynanmaz hale geliyor hepp
bu hatanın cozumu nasıl olur dersenız
oyun hep 1.60 da kalırsa olur
her hafta patch gelırse oyun oynanmaz hale geliyor hepp
denedım olmuyorrrr bosuna ındırmeyınn ????? bu hata yıne verıor yıne verıor ?????? bu hatanın cozumu yokk...
bu hatanın cozumu nasıl olur dersenız
oyun hep 1.60 da kalırsa olur
her hafta patch gelırse oyun oynanmaz hale geliyor hepp
Pff Programın Silkroada Bir etkisi yok... Bazı ????? Hataları PC den Kaynaklanır Bazıları Bazıları Olarak Kalır... Benimki PC den Kaynaklanana Problemleri Çözüyor 😉
yok cozmuordur emın ol
ama versıon hep degısıor
degısmese olur fakat ne yazıkkı
ama versıon hep degısıor
degısmese olur fakat ne yazıkkı
bngelcem sımdı bak ben format attm bugun ??? start dedıgım gibi ?????* bu hata hep bu hata. cozumude yok .........pc den kaynaklanıyor dersenız pc de iyi .....
Yahu Oyuna girdikten sonra Kasma sonucu ????? Hatası veriyorsa onları çözer... Bukadar İnsanda İşe yaradı Senin pc de vardır problem...
OS : Windows XP Professional Edition Service Pack 2 (build 2600)
CPU : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600+
Memory : Physical(1022.5MB), Page(2459.5MB), Virtual(2047.9MB)
Graphic Card : HAL (mixed vp): NVIDIA GeForce 7300 LE
Graphic Card Version : 6.14.0011.6375
Graphic Driver Date : 2007-10- 4 17:14
Build(exe) : [2008-08-25] [11:40:21] özellikler bu
söle ozaman problemı
CPU : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600+
Memory : Physical(1022.5MB), Page(2459.5MB), Virtual(2047.9MB)
Graphic Card : HAL (mixed vp): NVIDIA GeForce 7300 LE
Graphic Card Version : 6.14.0011.6375
Graphic Driver Date : 2007-10- 4 17:14
Build(exe) : [2008-08-25] [11:40:21] özellikler bu
söle ozaman problemı
ee ne diyorsun bıraz hızlı olsan????
İsropower bot kullanıyom ona bi zararı olur mu ? Sayın ÜsTaD ??????
İsropower bot kullanıyom ona bi zararı olur mu ? Sayın ÜsTaD ??????
saol güzel paylaşım
Log in to write a reply.
Log In