Icerige atla
Extraloob

Prio - Lag ve ???? hatalarına SON !

· 139 Replies · 12K views · Page 6 / 7
Replies
W
WeAre ⭐ 19y
#101
hacım rapid hariç diğer linkler silinmiş yenilersen güzel olur
A
asi ⭐ 19y
#102
Bu Harika bişey Programı yuklemeden ÖNCE saat bası ?????? hata verıyodu
suan saatlerce oynuyorum..
Hiç Sorun Olmuyo..
Çok Saol...
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#103
bunu yukledim daha cok kasmaya basladı :D

O zaman senin pc de yükeleme alerjisi var 😄 😁
F
feyzo2 ⭐ 18y
#104
kullanan var mı daha ?
S
ShaoKahn ⭐ 18y
#105
Ben kurdum Silkroad'ın önceliğini yüksek yaptım

1. açışım >>> Now Loadingden sonra PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı çıktı karşıma

2.açışım >>> Charı seçip Starta bastım PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı cıktı karşrıma

3.Açışım >>>> Now loadingi geçtim şehir açıldı tam hareket edecekken PC Reset attı ve yine sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı yine

Programı kaldırdım herşey normale döndü

Bu programı önermiyorum


Aynen banada oldu :x
L
Leader ⭐ 19y
#106
??? Hatası Olduruyordu beni Tesekkurler ...
B
By_MuRaT ⭐ 18y
#107
sağolasın kardeş eline emeğine sağLık
C
#108
Bu modlara karşı çıkan 3. şahsı banlayın artık ^^
J
#109
deneyen oldumu ???????
F
frhtyksl ⭐ 18y
#110
indiriorumm 😄
E
ericklee ⭐ 18y
#111
denedım olmuyorrrr bosuna ındırmeyınn ????? bu hata yıne verıor yıne verıor ?????? bu hatanın cozumu yokk...
bu hatanın cozumu nasıl olur dersenız
oyun hep 1.60 da kalırsa olur
her hafta patch gelırse oyun oynanmaz hale geliyor hepp
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#112
denedım olmuyorrrr bosuna ındırmeyınn ????? bu hata yıne verıor yıne verıor ?????? bu hatanın cozumu yokk...
bu hatanın cozumu nasıl olur dersenız
oyun hep 1.60 da kalırsa olur
her hafta patch gelırse oyun oynanmaz hale geliyor hepp

Pff Programın Silkroada Bir etkisi yok... Bazı ????? Hataları PC den Kaynaklanır Bazıları Bazıları Olarak Kalır... Benimki PC den Kaynaklanana Problemleri Çözüyor 😉
E
ericklee ⭐ 18y
#113
yok cozmuordur emın ol
ama versıon hep degısıor
degısmese olur fakat ne yazıkkı
E
ericklee ⭐ 18y
#114
bngelcem sımdı bak ben format attm bugun ??? start dedıgım gibi ?????* bu hata hep bu hata. cozumude yok .........pc den kaynaklanıyor dersenız pc de iyi .....
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#115
Yahu Oyuna girdikten sonra Kasma sonucu ????? Hatası veriyorsa onları çözer... Bukadar İnsanda İşe yaradı Senin pc de vardır problem...
E
ericklee ⭐ 18y
#116
OS : Windows XP Professional Edition Service Pack 2 (build 2600)
CPU : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600+
Memory : Physical(1022.5MB), Page(2459.5MB), Virtual(2047.9MB)
Graphic Card : HAL (mixed vp): NVIDIA GeForce 7300 LE
Graphic Card Version : 6.14.0011.6375
Graphic Driver Date : 2007-10- 4 17:14
Build(exe) : [2008-08-25] [11:40:21] özellikler bu
söle ozaman problemı
E
ericklee ⭐ 18y
#117
ee ne diyorsun bıraz hızlı olsan????
U
ufk18 ⭐ 18y
#118
İsropower bot kullanıyom ona bi zararı olur mu ? Sayın ÜsTaD ??????
U
ufk18 ⭐ 18y
#119
İsropower bot kullanıyom ona bi zararı olur mu ? Sayın ÜsTaD ??????
S
sarsak ⭐ 19y
#120
saol güzel paylaşım

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: