Icerige atla
Extraloob

Prio - Lag ve ???? hatalarına SON !

· 139 Replies · 12K views · Page 3 / 7
Replies
J
Jim ⭐ 18y
#41
bu programa ben karşıyım pcnizi çökertebilir

http://www.virustotal.com/tr/analisis/574c76a0c364585a0f9fbd8e6c8e2e31
En altta bulunan Save Priority veya Önceliği Kaydet seçeneğini seçin.

Böyle bişey yok

Bilgisayarını Açıp Kapadıysan Çıkacaktır. (Yüklememiş De Olabilirsin 😊 )

ikisinide yaptım
Ama yinede yok
F
fatih54 ⭐ 19y
#42
ellerine sağlık!
.NET
.NET ⭐ 19y
#43
bu programa ben karşıyım pcnizi çökertebilir

Taratma sonuçlarına bak da ondan sonra bir şey söyle 😉 NOD 32 bulamadı. Virus turtal bir şey bulamadı. Söyle bana, bu kadar taratmaya karşın hangi progrom çökertecek?
[F New]Solo Gitarist
.NET
.NET ⭐ 19y
#44
BlackRain herkes bunun virüs olduğunu düşünüyor. İstersen benim taratma sonuçlarını koyabilirsin 😉
[F New]Solo Gitarist
M
mertory41 ⭐ 18y
#45
ben indirdim kurdum pc bastan basladı ama bişi göremiom 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#46
BlackRain herkes bunun virüs olduğunu düşünüyor. İstersen benim taratma sonuçlarını koyabilirsin ;)

Virus Tortualinki bednede War ama Nod32 Ninkini Ekliyem 😊
A
altartr ⭐ 19y
#47
abı valla agzım acık kaldı mutıs bı program ve sen daha mutıssın 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#48
abı valla agzım acık kaldı mutıs bı program ve sen daha mutıssın :D

Sağol Sende Faydasını Gördüysen Ne mutlu Sana 😘 🎅 🤤 👍
X
XER0 ⭐ 19y
#49
Ben kurdum Silkroad'ın önceliğini yüksek yaptım

1. açışım >>> Now Loadingden sonra PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı çıktı karşıma

2.açışım >>> Charı seçip Starta bastım PC Reset attı kendine Ve sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı cıktı karşrıma

3.Açışım >>>> Now loadingi geçtim şehir açıldı tam hareket edecekken PC Reset attı ve yine sistem kritik bir hatadan kurtarıldı mesajı yine

Programı kaldırdım herşey normale döndü

Bu programı önermiyorum
.NET
.NET ⭐ 19y
#50
Ama ben öneriyorum 😉 Senin sorunun ram düşüklüğüdür. Oyuna girmeden en yüksek değer yapmayacaksın. Bota koyup en yüksek değere koyacaksın. Çünkü bu program başka programların SRO_Client'e karışmasını önler. Yani SRO_Client Windows işlemi ile aynı değere gelir. Eğer sen oyunda bota koymadan en yüksek değer yaparsan mause dahi kilitlenir ve oyun kill durumuna gelir. Yani reset atması çok doğal. Ama benim düşüncem ram düşüklüğünden 😎
[F New]Solo Gitarist
X
XER0 ⭐ 19y
#51
Programı kurmadan öncede yükseğe alıyordum(Oyun bile açılmadan)hiç bir soruna sebeb olmuyordu. Bu ara program sro açıldığı an en yükseğe alıyor zaten bu yüzden kurdum bottan sora ayarlayacak olsam programa ne gerek var elle yaparım hemen 😊
Benim düşüncem sistem dosyaları ile oynamasından + Görev yöneticisi kilitledi bir iki defa
Görev yöneticisini görev yöneticisi ile sonlandırdım 😆 😆 🙄 🙄 😐

Önermiyorum :? :? :?
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#52
kardeşim bi ekre sen onu görev yöneticisinden yğksek yaparsan başka hiç bişey açamassın maria bile oynuyamssın
Çünkü;
*CPU'nun hepsini sro ya veriyor
*RAM'in hepsinde
*HDD nerdeyse ayrılmış belliğin tümünü ona harcıyor.
😉
X
XER0 ⭐ 19y
#53
Ne güzel işte 😄 şaka bir yana program yokken herşey normal SRO yine yüksekte görev yöneticisinden ayarladığım şekilde

Program varken yine sro yüksekte bu sefer kritik hata 😎
X
XER0 ⭐ 19y
#54
Birde Gerçek Zamanda Seçeneğini seçsem neolur kimbilir :S :S
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#55
Ne güzel işte 😄 şaka bir yana program yokken herşey normal SRO yine yüksekte görev yöneticisinden ayarladığım şekilde

Program varken yine sro yüksekte bu sefer kritik hata 8)

ama işlemci yavaşlar söliyeyim fanı yavaş yavaş bozulur.
A
Agilla ⭐ 18y
#56
ben sroyu high ta oynuyorum benim pc ucuyor ama bu program bir işe yaramaz pc yi bozar herşeyi sro cliente harcıyor bi fazla bişi olsa tak diye gitti windows
X
XER0 ⭐ 19y
#57
Ne güzel işte 😄 şaka bir yana program yokken herşey normal SRO yine yüksekte görev yöneticisinden ayarladığım şekilde

Program varken yine sro yüksekte bu sefer kritik hata 8)

ama işlemci yavaşlar söliyeyim fanı yavaş yavaş bozulur.



Zaten bozuk o zaman dert etmeme gerek yok 😄
S
ScoundReL ⭐ 18y
#58
??? vermıor bayadır tşkr ederım.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#59
Yahu Arkadaşlar Yüksek Yaparsanız Tabi Başka Birşey Kullanamassınız Bu Programın Amacı Yüksek Olması Değil Görev Yöneticisi Olmadık Zamanlarda Sro_Client inin önceliğini değiştriyor buda ?????? hatasını ve çok rahatsız edici laglara sebep oluyor... İşte Programın amacı önceliği geğiştrmemesini sağlamak 👍 Max While Nin dediği Gibi Oyuna Girmeden Yüksek Yapmayın Zaten...!!! EĞER SİZ SRO nun Yanında Başka Birşey Açmak İsterseniz Ozaman Gerçek Zamanında Yapın... Ozaman Görev Yöneticisi Bir Öncelik Beirler Ve O önceliği seçer Ve Bu Program Sayesindede O Öncelikten Asla Değiştremez !!!!
E
eonder87 ⭐ 19y
#60
bu programı bilmiyorum ama arkadas Prio die gorev yoneticisinden wermis ornegi programdan bi kaç goruntu alsak hic fena olmas yani...dimi ama

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: