beyler warıor wıthın sürümünde bi bölüme geldim bölüme girerken şöyle bi video var;
daha önce karşılaştıgım siyah bi kız vardı o kaçıo ardından kapı kapanıo sonra yukarıyı gösteriyo sonra kolonların arkasına saklanmıs canavarı gösterio ve oyun başlıo . kırmızı nijja bi kız, siyah bi adam bıçak fırlatıp duruo ve yanında bi kaç canavar. umarım böümü anlamışsınızdır.
şimdi sorunuma gellince bunların hepsini öldürüorum sonra yere yakın bi bor var turuncu tahta gibi bilirsiniz. ona zıplıo sonra diğerine atladım sonra üste çıktım canavarla dövüştüm. sonra ince bi yerden geçtim sonra 2 tane canavarla dövüştüm işte ondan sonra takıldım ne yapacağım oyunda ilk defa takılıorum ve düşünüorum bulamıorum ne yapacağımı geçen varsa sölermi lütfen _?
kendimce ayrıntılı anlatmaya çalıştım lütfen yardımcı olun
pren of persia sorun
· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Ozan bana pm atmışsın ama ben Warrior Withini bitirmedim ve fazla oynamadım yardım edemiycem yaa kusura bakma bilen biri çıkar ama bekle 😉
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !olsun saolasın
M
Mc Enjoy B
⭐ 19y
Bak eğer biz anlatırsak oyunun tadı kaçar sen araştırarak bul, ben bi oyunu 2 senede bitiremedim düşün düşüne düşüne beynim zkildi
bölümü geçemedim ve oyunu bıraktım en sevmediğim şey bi şeyi tekrar tekrar yapmaktır ve çok sıkılırım bu yüzden art o bölümü oynamıcam biri anlatırsa direk geçicem ve oyuna tekrar başlıcam
ne dınuz ne 2 senesı pop o kdr zor oyun deıl hıc yardım almdan 2 aya bıtırdım 2.yı ayrıca tum serısınıde bıtırdım.dedıgın bolumu anlamadım ss koy takıldıgın yerde
M
Mc Enjoy B
⭐ 19y
ne dınuz ne 2 senesı pop o kdr zor oyun deıl hıc yardım almdan 2 aya bıtırdım 2.yı ayrıca tum serısınıde bıtırdım.dedıgın bolumu anlamadım ss koy takıldıgın yerde
1. si POP yi 2 senede bitirmedim
2. si 2. oyunu gerçekten çok zor 3. oyununu 1 günde bitirdim
ne dınuz ne 2 senesı pop o kdr zor oyun deıl hıc yardım almdan 2 aya bıtırdım 2.yı ayrıca tum serısınıde bıtırdım.dedıgın bolumu anlamadım ss koy takıldıgın yerde
1. si POP yi 2 senede bitirmedim
2. si 2. oyunu gerçekten çok zor 3. oyununu 1 günde bitirdim
PoP Two Thrones dan bahsediyoruz galiba 🙄 ve 1 gün 🤔 hem de oyun tam çözümünü okumadan 😱
M
Mc Enjoy B
⭐ 19y
sabah 6 gece 3 hocam 😄
tmm geçtim o bölümü saten şimdi siyah dev bir adam var on dan kaçma bölümüne geldim 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap