bende yugiohu izliom arada :D
😁
bende yugiohu izliom arada :D
Bebk işi yaw bunlar...
Pokemon tasoları zamanında ash misti brok vardı 3 ünü toplamak için neler yapmıştım yahu 😄 sırf minik resimleri çok güzel görünüyodu ondan 😄 benim de beyblade imi aldığım gün mermer e fırlattım evin içinde duvara çarptı paramparca oldu heherehrerh:D 😄 😄 sonra modifiye yapmıştım ona kürdan fln yapıştırıyodum nası döncek diye 😄 japonla yapıştırdım her yerini hala duruyor ama nerede bilmiyorum:D
Pokemon tasoları zamanında ash misti brok vardı 3 ünü toplamak için neler yapmıştım yahu 😄 sırf minik resimleri çok güzel görünüyodu ondan 😄 benim de beyblade imi aldığım gün mermer e fırlattım evin içinde duvara çarptı paramparca oldu heherehrerh:D 😄 😄 sonra modifiye yapmıştım ona kürdan fln yapıştırıyodum nası döncek diye 😄 japonla yapıştırdım her yerini hala duruyor ama nerede bilmiyorum:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap