Icerige atla
Extraloob

Pokemon Tasolarım ve BayBlade im ^^

· 52 Yanıt · 3.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
B
#41
bende yugiohu izliom arada :D

😁
L
Lagroad ⭐ 19y
#42
Kai Hastasıyım Dranzer 4Ever 😄 admım benim ne tip var adamda 😄 en sevdiğim anime haftaiçi hergün starda 9-12 arası sabah oluyo izleyin derim
H
HellBoys ⭐ 19y
#43
benim tam 1 televizyon kutusu tasom vardı annem kaloriferde yaktı onları evden taso oynamak için kaçıorum die ^^ bayblade ilk çıktığında orjisine 50 kağıt bayılttırdım babama 1 haftada leşi çıktı 😄
L
Lymer ⭐ 18y
#44
Bebk işi yaw bunlar...
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#45
Bebk işi yaw bunlar...

bizde zaten şidi oynuuyoruz demedik skiden dedik dimi...
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#46
eyy gidi eski günler bi kere bi ash tasosu için 4 kişi birbirimize girmiştik tekme tokat taso kırıldı sonunda 😁 😁 😁 ama hiç ibşiy beybladeye deişmezdim 3 beyblade aldım 3 üde kırıldı 4 üncü ken üretimimdi jilet takmıstım kosesine annemden ilk dayağı o zmn yemiştim 😁 😁
A
addIcFb ⭐ 19y
#47
Onları unutmuştk bile . :=)
S
SymbioN ⭐ 19y
#48
Pokemon tasoları zamanında ash misti brok vardı 3 ünü toplamak için neler yapmıştım yahu 😄 sırf minik resimleri çok güzel görünüyodu ondan 😄 benim de beyblade imi aldığım gün mermer e fırlattım evin içinde duvara çarptı paramparca oldu heherehrerh:D 😄 😄 sonra modifiye yapmıştım ona kürdan fln yapıştırıyodum nası döncek diye 😄 japonla yapıştırdım her yerini hala duruyor ama nerede bilmiyorum:D
B
#49
xD
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#50
Pokemon tasoları zamanında ash misti brok vardı 3 ünü toplamak için neler yapmıştım yahu 😄 sırf minik resimleri çok güzel görünüyodu ondan 😄 benim de beyblade imi aldığım gün mermer e fırlattım evin içinde duvara çarptı paramparca oldu heherehrerh:D 😄 😄 sonra modifiye yapmıştım ona kürdan fln yapıştırıyodum nası döncek diye 😄 japonla yapıştırdım her yerini hala duruyor ama nerede bilmiyorum:D

😆 😆 😆 😆 🎅 🤘 🤘
J
Journalist ⭐ 19y
#51
Pokemon tasoları zamanında ash misti brok vardı 3 ünü toplamak için neler yapmıştım yahu 😄 sırf minik resimleri çok güzel görünüyodu ondan 😄 benim de beyblade imi aldığım gün mermer e fırlattım evin içinde duvara çarptı paramparca oldu heherehrerh:D 😄 😄 sonra modifiye yapmıştım ona kürdan fln yapıştırıyodum nası döncek diye 😄 japonla yapıştırdım her yerini hala duruyor ama nerede bilmiyorum:D

🤘 🤘 🤘 🤘 🤘 🤘 😁
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#52
benim misti mi çalmışlardı 😞

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: