bende yugiohu izliom arada Very Happy
ne tesadüf ben de Very Happy
siz ne yazdınnız okunmuo Very Happy
bende yugiohu izliom arada Very Happy
ne tesadüf ben de Very Happy
Rai'nin ki Blue dragon değil miydi yok o Tai'ninkiydi.
Tasolarda kimse önüme geçemez. Sırf tasoları çocuklardan toplayayım diye öğretmen olmak istedim küçükken yine olmak istiyom ama tasolar için değil. Çok meraklıydım japonlar bulmuş ya bunları Allaaah. Bayılırım japon mapon şeylere. 2,5-3k Pokemon tasom vardı. Yeni pokemonları protesto amaçlı bırakmıştım hiç sevmedim onları ilk 151 rulzz. Ronin git topicten.. Mr. Green
Rai'nin ki Blue dragon değil miydi yok o Tai'ninkiydi.
Tasolarda kimse önüme geçemez. Sırf tasoları çocuklardan toplayayım diye öğretmen olmak istedim küçükken yine olmak istiyom ama tasolar için değil. Çok meraklıydım japonlar bulmuş ya bunları Allaaah. Bayılırım japon mapon şeylere. 2,5-3k Pokemon tasom vardı. Yeni pokemonları protesto amaçlı bırakmıştım hiç sevmedim onları ilk 151 rulzz. Ronin git topicten.. Mr. Green
Rai'ninki beyaz kaplandı ismini unttum ama beyaz kaplan işte Tai'ninki blue dragon du yrıca Tai degil Takao Mr. Green
ben bi ara beyblade bağımlısı olmuştum beybladi cevirip saldır dragon die bağırırdım 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap