Thank you kardeş. Oyun ile ilgili sorunlarınızı ben alabilirim şahsen oyunun kitabını yazdım da. Emülatör, GameBoy her türlü her versiyonunu her şekilde bitirdim 700 saat oynanmış savelerim durur.
Pokemon Hastaları Sizin için
· 25 Yanıt · 4.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Thank you kardeş. Oyun ile ilgili sorunlarınızı ben alabilirim şahsen oyunun kitabını yazdım da. Emülatör, GameBoy her türlü her versiyonunu her şekilde bitirdim 700 saat oynanmış savelerim durur.
gameboy 700 saat Very Happy
hayatta çekemem ama çekmeyen ne bilsin derler ya o hesaba gelio biraz Very Happy
Thank you kardeş. Oyun ile ilgili sorunlarınızı ben alabilirim şahsen oyunun kitabını yazdım da. Emülatör, GameBoy her türlü her versiyonunu her şekilde bitirdim 700 saat oynanmış savelerim durur.
gameboy 700 saat Very Happy
hayatta çekemem ama çekmeyen ne bilsin derler ya o hesaba gelio biraz Very Happy
Bende aralıksız surekli oynuyordum Adaptor kaybalunca haha haliyle Very Happy pille oynuyordum gunde en az 4-5 m giderdi pill parası Very Happy ev pill le kaynamaya baslamıstı auehuehae
obaaa harikasın Very Happy bende olmayanları giderdin Very Happy
thxxx!!
goldu bliorsan we bitirdiysen sorum olabilirmi hihi 😊
thxxx!!
goldu bliorsan we bitirdiysen sorum olabilirmi hihi 😊
T
thesimpsons98
⭐ 19y
eline salık Wink
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap