Icerige atla
Extraloob

Pokemon Hastaları Sizin için

· 25 Yanıt · 4.6K görüntüleme
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#1
Özellikle Senin için Arastırdım Jigsaw 😁

Buyrun ;

Gameboy'da çıkmış bütün pokemon oyunları tam 8 oyun,tek link ve emülatör içinde 22 mb, gameboyda daha çok oyun çıkmışdı diyebilirsiniz çünkü doğru ama bazı oyunların red-blue-green diye versiyonları var ben en iyilerini seçip koydum.

***OYUNLAR***

*Pokemon Blue Version (TÜRKÇE)
*Pokemon Crystal (gold ve silver versiyonlarının karışımı diyebiliriz onlardan daha güzel)
*Pokemon Trading Card Game (Pokemon'un kart oyunu)
*Pokemon Pinball (Pokemon'un pinball versiyonu)
*Pokemon Firered (Pokemon blue-red versiyonun grafiksel ve özellik olarak gelişmiş versiyonu)
*Pokemon Sapphire (Oyun çok fazla özellik ve pokemon içeriyor)
*Pokemon Yellow (Blue ve red versiyonunun aynısı ama hikaye değişik ve pikachu var)
*Pokemon Mystery Dungeon Red Rescue Team (En son çıkan pokemon oyunlarından)

İNDİR

Eger Burda aradıklarınız yoksa S0NS4HN3 arkadasımızın actıgı Konudan Faydalana Bilirsiniz Pokemon GameBoy
25 Yanıt
_
_TaZMaNiA_ ⭐ 19y
#2
saolasın...
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#3
benimde böle bi topic vardı... açmana gerek yoktu ki...

viewtopic.php?f=36&t=17665


araştırarak konu açsanız sevinirim..

yinede emeğe saygı 😊 extraokk
N
#4
bu ne bilgisayarda oynaya biliyomuyuz Confused Confused
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#5

benimde böle bi topic vardı... açmana gerek yoktu ki...

viewtopic.php?f=36&t=17665


araştırarak konu açsanız sevinirim..

yinede emeğe saygı 😊 extraokk



Dikkat et senin verdigin link lerin içinde EMULATOR YOK o yuzden koydum senin topic ini gordum ben merak etme ben arama yapmadan topic acmam
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#6

bu ne bilgisayarda oynaya biliyomuyuz Confused Confused

Ewt Verdigim link in içinde Emulator ile Oynayabilirsin.
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#7

benimde böle bi topic vardı... açmana gerek yoktu ki...

viewtopic.php?f=36&t=17665


araştırarak konu açsanız sevinirim..

yinede emeğe saygı 😊 extraokk


Bu arada senin Topic ini de ekledim tmm hem emulator hem seri olmus oldu bu haliyle ok extraokk
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#8


benimde böle bi topic vardı... açmana gerek yoktu ki...

viewtopic.php?f=36&t=17665


araştırarak konu açsanız sevinirim..

yinede emeğe saygı 😊 extraokk


Bu arada senin Topic ini de ekledim tmm hem emulator hem seri olmus oldu bu haliyle ok extraokk


tmm daha ii oldu bölece... extraokk Very Happy Cool
N
#9
yha pcde oynama yerini beceremedim gameboy emülatöre giriyorum orda ki gene game boy emilatöre tıklıyorum visualbotadvance die bişey açılıyo9 siyah ekran
N
#10
bide oyunu nasıl açıcaz falan resimli anlatım yapsanızda oynasam şunu lütfennn
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#11

bide oyunu nasıl açıcaz falan resimli anlatım yapsanızda oynasam şunu lütfennn

İndirdigin Oyunlardan birini Sürükleyerek GameBoy a at Wink
N
#12
yha pokemon türkçeyi oyunamaya çalışıyorum bi evde dogdu cıkamıyorum evden help
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#13

yha pokemon türkçeyi oyunamaya çalışıyorum bi evde dogdu cıkamıyorum evden help

Confused Nası ya
N
#14
cıktım pokemonda buldum şimcikde alış veriş yapıcagım yeri bulamıyorum
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#15

cıktım pokemonda buldum şimcikde alış veriş yapıcagım yeri bulamıyorum

Oyunun eglencesi için Bunu vermek istemezdim Razz

GİR
N
#16
ay öf beynim bulandı ben sro 4ever devam ediyim poke karıştırdı kafamı ona git buna git şundan al şunu kes hayvan zehirlenmiş 10 dk sonra başka bi savasın ortasında cermender bayildi yazdı yenildim pisikopat oyun yaws Laughing Laughing
T
TanerUNER OP ⭐ 19y
#17

ay öf beynim bulandı ben sro 4ever devam ediyim poke karıştırdı kafamı ona git buna git şundan al şunu kes hayvan zehirlenmiş 10 dk sonra başka bi savasın ortasında cermender bayildi yazdı yenildim pisikopat oyun yaws Laughing Laughing

Mr. Green Mr. Green
J
#18
saolasın kullanırım Twisted Evil Twisted Evil
S
SaSuKe ⭐ 19y
#19
pcde oynayamıyonmu
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#20

pcde oynayamıyonmu


oynanır. oynanmazsa emulators die bi topic var ordan uygununu bul oynarsın extraokk

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: