Icerige atla
Extraloob

Pokemon GO BOT Anti-Softban

· 29 Yanıt · 18K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#21
Sorun hala devam ediyor 1 hafta oldu neredeyse düzelmeyecek galiba
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#22
Bu arada modluğun hayırlı olsun bro baya aktifsin takdir ettim 😊
RanstaMonsta
RanstaMonsta OP ⭐ 10y
#23


Biliydim böyle olacağını kullanmayın kullandırtmayın 😄 Ama iyi oldu bence en başında gelmeliydi böyle bir şey.
Jink
Jink ⭐ 19y
#24
Banlandım iki hesabımda gitti alkis:
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#25
bende yemişim, zaten hiç girmiyordum
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#26
Banlandım iki hesabımda gitti alkis:

Geçmiş olsun cicioe2
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#27
Giriş yapamamızın sebebi hard ban yemiş olmamızmış kötü oldu 😄
Jink
Jink ⭐ 19y
#28
Giriş yapamamızın sebebi hard ban yemiş olmamızmış kötü oldu :D

Feci Hard Hemde açmıyorlar bile
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#29
Aynen abi insan en azından banlandın yazar girişte ne öyle server a bağlanmıyor hatası verip banlandığını mailden söylemek ayıp bence.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: