Sorun hala devam ediyor 1 hafta oldu neredeyse düzelmeyecek galiba
Pokemon GO BOT Anti-Softban
· 29 Yanıt · 18K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Bu arada modluğun hayırlı olsun bro baya aktifsin takdir ettim 😊
Biliydim böyle olacağını kullanmayın kullandırtmayın 😄 Ama iyi oldu bence en başında gelmeliydi böyle bir şey.

Banlandım iki hesabımda gitti alkis:
bende yemişim, zaten hiç girmiyordum

Banlandım iki hesabımda gitti alkis:
Geçmiş olsun cicioe2

Giriş yapamamızın sebebi hard ban yemiş olmamızmış kötü oldu 😄
Giriş yapamamızın sebebi hard ban yemiş olmamızmış kötü oldu :D
Feci Hard Hemde açmıyorlar bile
Aynen abi insan en azından banlandın yazar girişte ne öyle server a bağlanmıyor hatası verip banlandığını mailden söylemek ayıp bence.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap