Icerige atla
Extraloob

Point BLank Türkiye'de

· 119 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
A
asturab ⭐ 16y
#101
valla oyun super zevk verıyor ama güncelleme yaparken nod32 vırus buluyor
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#102
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..


dun bi 5 dk girip baktimda oyun full summer5: 8O

Yavaş yavaş sunucular da dolmaya başlıyor, heleki hafta sonlar off off nese: summer1:
EXL | SRO | İŞKOLİK
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#103
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..

Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#104
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..

Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:


noob 😜
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#105
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..

Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:


noob :P

Bende yıldızları vuruyorum o ayrı konu 😜
A
#106
[PrØDiGy™] Clanı olarak Bekleriz.
B
Ben de ⭐ 17y
#107
Bende Yeni katıldım. 2'dkya oyun inecek.

Acaba yeni başlayanlar için odalar varmı yoksa herkes odalara girebiliyormu ?
C
Canova ⭐ 17y
#108
Bende Yeni katıldım. 2'dkya oyun inecek.

Acaba yeni başlayanlar için odalar varmı yoksa herkes odalara girebiliyormu ?

Hem yeni başlayanlar için(belirli bir rütbeye kadar) oda var, hem de herkesin girebileceği oda var hangisini istersen:)
B
Ben de ⭐ 17y
#109
Teşekkürler 😘
B
Ben de ⭐ 17y
#110
Çok zahmetliymiş bu oyunun açılması yükle yükle , bekle bekle bitmiyor dosyalar yahu 😁
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#111
[PrØDiGy™] Clanı olarak Bekleriz.

BloodSeeker olarak başarılar dilerim.
EXL | SRO | İŞKOLİK
B
Ben de ⭐ 17y
#112
Bir sorum olacak.

Oyunda maç sırasında kurşunumuz bitiyor nasıl kurşun alabiliriz yada yerdeki silahları nasıl alabiliriz ?
C
Canova ⭐ 17y
#113
G tuşuna basarak elindeki silahı atabilir ve KENDİ takımından düşmüş olan silahları alabilirsin
B
Ben de ⭐ 17y
#114
Teşekkürler ❤️
C
Canova ⭐ 17y
#115
ö.d. 😘
M
Maynard__ ⭐ 16y
#116
Wuu oyundayım C_Vitamine

im Maynard 😜 oyun süper olmuş yeni rütbede aldım 😊 ve yeni ittifak.(clan)
M
Maynard__ ⭐ 16y
#117
Oyundan PM: C_Vitamine
B
Ben de ⭐ 17y
#118
Extraloob ' un klanı varmı ?

Ben klan ararken gördüm istek gönderdim ama kabul falan edilmedi hatta bakılmamış bile sanırsam.

Bi ilgilenin şununla lütfen 😊


Ps: Oyun çok sarıyor. Keskin nişancılıkta baya ustalaştım diğerlerini kullanamıyorum :):)
M
Maynard__ ⭐ 16y
#119
Extraloob clanını açtım fakat kapattım üyemiz 30+ idi fakat betadan kalma userlerdi ve oynamıyorlardı bende başkasına devrettim. Oyuna gel

C_Vİtamine yada ilk msnden konusalım : mailto:[email protected]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: