valla oyun super zevk verıyor ama güncelleme yaparken nod32 vırus buluyor
Point BLank Türkiye'de
· 119 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..
dun bi 5 dk girip baktimda oyun full summer5: 8O
Yavaş yavaş sunucular da dolmaya başlıyor, heleki hafta sonlar off off nese: summer1:
EXL | SRO | İŞKOLİK
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..
Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:
Nina Ricci
⭐ 17y
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..
Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:
noob 😜

Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..
Hacı beni full çaylaklar vuruyor sinir oluyorum summer2:
noob :P
Bende yıldızları vuruyorum o ayrı konu 😜
A
AbSoLuT_ZeRo
⭐ 19y
[PrØDiGy™] Clanı olarak Bekleriz.
Bende Yeni katıldım. 2'dkya oyun inecek.
Acaba yeni başlayanlar için odalar varmı yoksa herkes odalara girebiliyormu ?
Acaba yeni başlayanlar için odalar varmı yoksa herkes odalara girebiliyormu ?
Bende Yeni katıldım. 2'dkya oyun inecek.
Acaba yeni başlayanlar için odalar varmı yoksa herkes odalara girebiliyormu ?
Hem yeni başlayanlar için(belirli bir rütbeye kadar) oda var, hem de herkesin girebileceği oda var hangisini istersen:)
Teşekkürler 😘
Çok zahmetliymiş bu oyunun açılması yükle yükle , bekle bekle bitmiyor dosyalar yahu 😁
[PrØDiGy™] Clanı olarak Bekleriz.
BloodSeeker olarak başarılar dilerim.
EXL | SRO | İŞKOLİK
Bir sorum olacak.
Oyunda maç sırasında kurşunumuz bitiyor nasıl kurşun alabiliriz yada yerdeki silahları nasıl alabiliriz ?
Oyunda maç sırasında kurşunumuz bitiyor nasıl kurşun alabiliriz yada yerdeki silahları nasıl alabiliriz ?
G tuşuna basarak elindeki silahı atabilir ve KENDİ takımından düşmüş olan silahları alabilirsin
Teşekkürler ❤️
ö.d. 😘
Wuu oyundayım C_Vitamine
im Maynard 😜 oyun süper olmuş yeni rütbede aldım 😊 ve yeni ittifak.(clan)
im Maynard 😜 oyun süper olmuş yeni rütbede aldım 😊 ve yeni ittifak.(clan)
Oyundan PM: C_Vitamine
Extraloob ' un klanı varmı ?
Ben klan ararken gördüm istek gönderdim ama kabul falan edilmedi hatta bakılmamış bile sanırsam.
Bi ilgilenin şununla lütfen 😊
Ps: Oyun çok sarıyor. Keskin nişancılıkta baya ustalaştım diğerlerini kullanamıyorum :):)
Ben klan ararken gördüm istek gönderdim ama kabul falan edilmedi hatta bakılmamış bile sanırsam.
Bi ilgilenin şununla lütfen 😊
Ps: Oyun çok sarıyor. Keskin nişancılıkta baya ustalaştım diğerlerini kullanamıyorum :):)
Extraloob clanını açtım fakat kapattım üyemiz 30+ idi fakat betadan kalma userlerdi ve oynamıyorlardı bende başkasına devrettim. Oyuna gel
C_Vİtamine yada ilk msnden konusalım : mailto:[email protected]
C_Vİtamine yada ilk msnden konusalım : mailto:[email protected]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap