beyler benım rutbem onbası oldu.yanlız bendekı sılahlar dandık kolay yıkmıyor.daha ıyı lerı var 1 7 gun felan ve puan yetısmıyor nasıl halledebılırım.bide elımdekı sılahı satabılırmıyım ?
görev kartları alarak seviye hızlı atlarsın yüksek seviyelerde seviye atladıgında çok puan gelir
işte o nasıl oluyor bılmıyorum
