Icerige atla
Extraloob

Point BLank Türkiye'de

· 119 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
A
asturab ⭐ 16y
#81
beyler benım rutbem onbası oldu.yanlız bendekı sılahlar dandık kolay yıkmıyor.daha ıyı lerı var 1 7 gun felan ve puan yetısmıyor nasıl halledebılırım.bide elımdekı sılahı satabılırmıyım ?

görev kartları alarak seviye hızlı atlarsın yüksek seviyelerde seviye atladıgında çok puan gelir

işte o nasıl oluyor bılmıyorum
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#82
beyler benım rutbem onbası oldu.yanlız bendekı sılahlar dandık kolay yıkmıyor.daha ıyı lerı var 1 7 gun felan ve puan yetısmıyor nasıl halledebılırım.bide elımdekı sılahı satabılırmıyım ?

görev kartları alarak seviye hızlı atlarsın yüksek seviyelerde seviye atladıgında çok puan gelir

işte o nasıl oluyor bılmıyorum

Profilden gir kart bölümünü göreceksin. 👍
Advance
Advance ⭐ 18y
#83
bu arada clan sitemizde olan
http://www.pointblanktr.com a bekleriz ^^
A
asturab ⭐ 16y
#84
arkadaslar bıraz önce ınternet baglantım kesıldı ve oda baskanıyken dc oldum.sımdı netım geldı ve tekrar gırmek ıstedım.sıfremı yazdım hesabınızın kullan ımı kısıtlandırılmıstır dıye uyarı verıyor.onlıne destekten yararlanın dıyor.acaba kapatıldımı hesabım
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#85
arkadaslar bıraz önce ınternet baglantım kesıldı ve oda baskanıyken dc oldum.sımdı netım geldı ve tekrar gırmek ıstedım.sıfremı yazdım hesabınızın kullan ımı kısıtlandırılmıstır dıye uyarı verıyor.onlıne destekten yararlanın dıyor.acaba kapatıldımı hesabım

MSN'i veya PW'yi yanlış yazıyorsun
Advance
Advance ⭐ 18y
#86
"PB Türkiye'de güncelleme günü! Bugün saat 10:40'ta sunucularımız kapanacak, yarın aynı saatte Tam Sürüm Point Blank heyecanı ile tekrar aktif olacaktır! "
Tam sürüme geçiliyor 😊
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#87
"PB Türkiye'de güncelleme günü! Bugün saat 10:40'ta sunucularımız kapanacak, yarın aynı saatte Tam Sürüm Point Blank heyecanı ile tekrar aktif olacaktır! "
Tam sürüme geçiliyor :)


Haberim vardı zaten yarından itibaren tam sürümle oynamaya başlıyoruzzz 🤤
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
Metamorph ⭐ 19y
#88
Tam sürüme sanırım yarın geçiliyormuş bu bağlamda bi sorum olacak.Oyunu şimdi indirirsem yarın tam sürüme geçildiğinde yeni versiyon mu çıkacak yoksa bununla devam edebilecekmiyiz? Ona göre başlama zamanım belli olacak. 😜
U
#89
ne inmez şeymiş
A
Aesify ⭐ 18y
#90
Oyun artık tam bir fiyasko summer7: summer2:
Advance
Advance ⭐ 18y
#91
Tam sürüm rezalet..
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#92
speed hack yaptırmayın bana alırım hepinizi aşağıya makara:
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#93
speed hack yaptırmayın bana alırım hepinizi aşağıya makara:

😁 😁 Oyun oyunluktan cıktı saten 😱
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#94
Oyun pert oldu geçmiş olsun daral:
EXL | SRO | İŞKOLİK
X
xcorelli ⭐ 18y
#95
harbimi 😄 denemek lazim
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#96
Oyuna girdim cok cırt ıyyyy tiksindim birden :S
K
KatilBamya ⭐ 16y
#97
Oyun pert zaten oyuna +15 diyorlar ama oyuncularının %80 -15 metin2 gibi bir oyuncu kitlesi var batırdılar hayırlı olsun
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#98
Oyun gittikçe kötüleşiyor 😁
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#99
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
X
xcorelli ⭐ 18y
#100
Oyun BETA 'dan çıkınca kabul ediyorum pert olmuştu ama şuanda gerçekten zevk veriyor. Başına oturup canın sıkılmadan 5-6 saat oynayabiliyorsun. Tavsiyem şuandan itibaren denemeye değer en azından ..


dun bi 5 dk girip baktimda oyun full summer5: 😱

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: