Icerige atla
Extraloob

PirateMan & Jordana (PLVL History)

· 17 Yanıt · 2.0K görüntüleme
D
DaddyCool OP ⭐ 17y
#1
PirateMan adında char açtığımı yaklaşık 2 ay öncesinde duyurmuştum foruma. Akabinde 94 Lv warrior charım DaddyC0oL'u 2 bil'e satmıştım. Sonrasında sp farm yapmaya başladım, 23 günde 1.165m sp kastım ve arada bir fotoğrafladım charı. (charlar günde 65-70k sp arası kastı) Chinese bi char daha açtım, adını Jordana koydum, 400k sp de ona kastım ve Force-Glaiver yaptım. Buyrun fotoğrflar 💃 (fotoğraflar kronolojik sıralamaya göre eklendi)


700k sevinci 🍺

Slotuma dadananların sonu 😁

Ks çalışmaları devam ediyo, ama nafile daral: (Rapid Shot kullanınca bardlar bile bana ks yapmakta zorlandı 👍 )

800k sevinci 🍺

900k sevinci 🍺

Farmdan gına geldi, cumartesileri FW'de stres atalım dedik 🤤

Yan gel yat osman 😁

Lig bizim, kupa bizim nese: 😁

Hotanda level düşerken... "Bana attığın kazıkları saklıyorum, geri dönünce oturasın diye" demiş ya Küçük İskender, üstada katılıyorum 😁

7 hane sevinci 🍺

Biraderler

Jordana

18 Ocak günü, bindik bi alamete gidiyoz kıyamete

İlerde magazinin eline geçmesin bu fotoğraf 😁

Bu oyunda gördüğüm en zevkli şeydi 😜

Diğer PLVL charı DeaTH_KaRa

Angry Sungsung's

Where 45+ happens makara:

Karra's

Sniper's

Sniper's

Wing'lerde alman arkadaşım Felix'le birleştirdim partiyi, ortak kastık 🍺

Sag 'cheese' Felix!

Road to Jangan

Ve şuan bu haldeyim. Janganda kasıyorum charları şuan 80 level. Fotoğraflar bu kadar, devamı 2. bölüm halinde toplarım diye düşünüyorum 🤝 nese: 🍺 🎅
17 Yanıt
M
Maynard__ ⭐ 16y
#2
Wuu bayılıyorum böyle konulara 🍺

Ps: Millet artık 1m kolay yapıyor hacım keşke 2m+ yapsaydın 😁
D
DaddyCool OP ⭐ 17y
#3
Wuu bayılıyorum böyle konulara 🍺

Ps: Millet artık 1m kolay yapıyor hacım keşke 2m+ yapsaydın 😁


Düşük levelde sp farm yapmanın bence en kötü yanı, düşük level moblardaki oyuncu çevresi & seviyesi 😁 Level düşmekten daha çok zorladı beni "10k blez" ciler, dayanadım bende ilerde Cave'de gani gani kasarım spmi 😁
S
S4YKLO ⭐ 16y
#4
basarıların devamını dilerim:D
C
#5
Başarılar hacım en kısa zamanda 110 lv ide görürüz.. 🍺
C
#6
Bu aralarından en güzeli 🍺

Kolay gelsin. 😜
S
#7
Çok çok iyii !
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#8
Hoş topic.
R
Rochas ⭐ 16y
#9
Helal olsun ^^
A
arveleson ⭐ 17y
#10
Bu aralarından en güzeli 🍺

Kolay gelsin. :P


+NihatDoğan 🤘
D
DaddyCool OP ⭐ 17y
#11
Bu aralarından en güzeli 🍺

Kolay gelsin. :P


+NihatDoğan 🤘


😁

+Eyvallah millet 🤘 😎
O
os3 ⭐ 15y
#12
Çok güzel anlatmışsın, çok hoş olmuş (:
E
exotic ⭐ 18y
#13
Çok güzel derlemişsin 😘
D
DaddyCool OP ⭐ 17y
#14
Eyvallah devamı gelecek 🍺
F
fantomex ⭐ 16y
#15
Tebrikler kardeşim 😊 hangi bot'u kullanıyorsun?
K
Kai ⭐ 18y
#16
Kolay gelsin
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#17
biz 20 k yapamıyoruz adam 1m kasmıs helal valla 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: