Icerige atla
Extraloob

phpBB Forum Kurulumu (Resimli)

· 25 Yanıt · 4.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
Lagroad ⭐ 19y
#21

bu resimdeki hatalar bendede var host olarak ne giricez ne sitesi bu freese nasıl site alıp yapcaz anlamadım orayı


karde adam hic bise anlatmamiski iki saattir onu soruyom konu actim konularina yazdim o.m attim yik yoq
L
Lagroad ⭐ 19y
#22
kardeşim doman gerekmiyor mu
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#23

kardeşim doman gerekmiyor mu



free host lazım ! sana
L
Lagroad ⭐ 19y
#24
alsana bana bitane
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#25

alsana bana bitane



ya kim san para veripte host alır kendin bir host alman gerek domaininde varsa varsa tamamdır host alırsan herşeyi yaparsın domain var diyorsun tamam işte zaman ı geçirme bir host al kur siteni sende tabi işin var ilk bir host almakla başla kimseyede bana host al filan bence deme almaz bedava değil çünkü

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: