Icerige atla
Extraloob

Phpbb 3.0.x Son Sürüm Rc 5

· 4 Replies · 2.2K views
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#1
phpBB 3.0 RC5 [ Tam Paket ] YÜKLE
phpBB 3.0 RC5 [ Sadece Değişecek Dosyalar [ Yama Dosyaları ] Yükle
phpBB 3.0 RC5 [ Otomatik Güncelleme Paketi RC4'ten RC5'e ] YÜKLE

Değişiklikler & Yeni Özellikler

[Güvenlik] Özel biçim kodlarında bazı güvenlik değişiklikleri yapıldı
[Özellik] Yeni sabit değer PHPBB_EMBEDDED phpBB çıkış işlemini çağırmadığı sürece kullanılabilir.
[Özellik] Şema oluşturma kodlarına "DECIMAL:", "PDECIMAL", ve "PDECIMAL:" eklendi
[Özellik] Özel mesaj geçmişini mesaj yazma ekranında gösterme
[Değişiklik] Grup avatar/seviye değişiklikleri daha kuvvetli yapıldı
[Değişiklik] Uyarı e-postası aracığılı ile konu/forum ziyaret edildiğinde oturum açmak için zorlama yapışmasın
[Değişiklik] İlk ileti başlığında en fazla karakter sayısı ile ilgili değişiklikler
[Değişiklik] LDAP kullanıcı nesneleri için filtre eklendi
[Düzeltme] Yönetim panelinden uzaklaştırma girişleri seçildiğinde uzaklaştırma sebeplerini göstermek
[Düzeltme] Prosilver temasında, forum kilitli ise, kilitli ikonu gösterme
[Düzeltme] Cron çalışması için cron_lock değeri hatası giderildi. Bu hata e-posta kuyruğunda bazı hatalara neden oluyordu.
[Düzeltme] Gzip sıkıştırma açıkken beyaz sayfa çıkması önlendi
[Düzeltme] Bir gruba özel mesaj gönderilirken sadece aktif kullnıcılara gidecek
[Düzeltme] E-posta içeriklerinde utf8 karakterler için alt satıra geçme doğrulandı
[Düzeltme] Gzip sıkıştırma ön-bellekli css şablonları için, Internet Explorer 6 veya belirsiz tarayıcılar için kapatıldı (IE6 sıkıştılılmış css şablonlarını kabul etmiyor
[Düzeltme] Üst ikonların RTL dilleri için FF görünümü düzeltildi
[Düzeltme] Özel biçimlerde "line breaks" izin verildi
[Düzeltme] 2.0 dönüştürmede yetkili gönderim izinleri
[Düzeltme] odbc_autocommit, mevcut sonuçların boşalmasına sebep oluyordu
4 Replies
L
Lagroad ⭐ 19y
#2
kardes guzel paylasim ya o.m de attim konuda actin yardim etmiyosun yardim etsene upload et demissin upload olmuyoki

error Host=?
fln bole hata veriyo host nasil gircez veya kurcaz biraz daha ayrintili anlatsan yada sen bana host yapip www.lagroadsro.com die admin sifre fln yapip o.mden gondersen ben gerisini yaparim
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#3

kardes guzel paylasim ya o.m de attim konuda actin yardim etmiyosun yardim etsene upload et demissin upload olmuyoki

error Host=?
fln bole hata veriyo host nasil gircez veya kurcaz biraz daha ayrintili anlatsan yada sen bana host yapip http://www.lagroadsro.com die admin sifre fln yapip o.mden gondersen ben gerisini yaparim



kardeşim Lagroadsro.com diye açmak istiyorsan ytl ile !
L
Lagroad ⭐ 19y
#4
kardeş bende domain var sen host al yeter ben sana domaini ö.mden atayım

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: