G Guernica OP ⭐ 18y 15 yil once #1 çok basit bir ps aracıdır,en iyisi bu kadar oluyor.. eskiler bilir ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote +Q Reply Delete
D Decoy ⭐ 18y 15 yil once #2 başarılı ama dahada başarılır olabilir 🍺 ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Chorus Yönetici ⭐ 19y 15 yil once #3 çok beyazlık var doldur oraları brush ile ^^ ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
S SilentLord ⭐ 17y 15 yil once #4 başarılı ama dahada başarılır olabilir 🍺 ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Rebellen ⭐ 17y 15 yil once #5 başarılı ama dahada başarılır olabilir 🍺+1 ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
G Guernica OP ⭐ 18y 15 yil once #6 teşekkürler 😘ps:PhotoScape de bursh yok :lol eskiler bilir ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete