Icerige atla
Extraloob

Pc alıcam öneri pls

· 36 Replies · 7.8K views · Page 2 / 2
Replies
E
Espio ⭐ 19y
#21
- Resim Silinmiş.
ps: su anda pc almak pek mantikli degil diye dusunuyorum , ozellikle ekran kartlari asiri pahali su anda normalde hd 5850 2 tane alip cf yap derim ama stoklarda yok , nvidia danda fermi daha gelmedi bunlari dusunursen en azindan 2 ay beklemek mantikli ama illa bir pc almak istiyorsan su anda kurabilecegin perfonmans odakli bir pc bu olur sanirim

ups islemci hatali olmus duzeltiyorum.
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16819115214 islemci bu.
H
Hyperion ⭐ 17y
#22
- Resim Silinmiş.
ps: su anda pc almak pek mantikli degil diye dusunuyorum , ozellikle ekran kartlari asiri pahali su anda normalde hd 5850 2 tane alip cf yap derim ama stoklarda yok , nvidia danda fermi daha gelmedi bunlari dusunursen en azindan 2 ay beklemek mantikli ama illa bir pc almak istiyorsan su anda kurabilecegin perfonmans odakli bir pc bu olur sanirim

ups islemci hatali olmus duzeltiyorum.
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16819115214 islemci bu.


bro bunu yurtdışından söylemek gümrük yüzünden pahalıya patlamaz mı 😆
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#23
aynen de para çok onemli değil 😄 okan abinin önerisinide bekliyorum ama 😄 inş girer yazar.

Ps:BoOoOS Öneri için sağol güzel makina
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#24
gerçekten çok güzel 2 3 öneri var değerlendirmemek elde değil ama son bir kaçöneri daha alıp karar verip sizlere sunacağım.Teşekkürler
Ps:Arada Upp layacağım Bilginize.
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#25
espio verdiğin işlemciyide inceledim sağolsun ing. sayesinde 😄 iyi bir modelde şimdi sen yurt dışında yaşadığın içinbunun nasıl satın alınıcağını bilirsin nasıl?? sadece yorumunu okudum ben
keşke USA de olsaydımda daha kolay olurdu almam:D ama onumuzdeki yaz geliyorumxD NY ye
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#26
Upp
E
Espio ⭐ 19y
#27
bu parcalari tr de temin edebilirsin bende el aliskanligi newegg de surekli fiyat baktigim burdan liste yaptim yoksa gumruk riske girilecek is degil bayramlar harici ki kurumsal kimlikten alamazsin
H
Hyperion ⭐ 17y
#28
bu parcalari tr de temin edebilirsin bende el aliskanligi newegg de surekli fiyat baktigim burdan liste yaptim yoksa gumruk riske girilecek is degil bayramlar harici ki kurumsal kimlikten alamazsin


bro senin söylediğin parçaların tr maliyeti uçuktur biraz sanırım 😄

konu dışı ör: iphone ^^
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#29
gümrük sorun değil babam tam o işle uğraşıyor dünyanın en büyük şirketlerinden biri olan Arkasla çalışıyor (Reklam olurmu bilmiyorum voleyball takımıda varonun yerine sayarsınız :D) malın gelmesi sorun değil konteynırla gelicek zaten xD oda babamın işi
O
Ohhaa ⭐ 18y
#30
En az 20 Tane Sro Açabilirsin

E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#31
Harbi ohhaa 😄 spr
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
novabilgisayardan bütçene göre topla kuzum, standart tavsiyelerim şunlar olacaktır ;

1) 1066mhz ve üstü hıza sahip 6 gb ram.
2) AMD Quad Core işlemci

diğerleri bütçene göre seçilebilir.
E
Espio ⭐ 19y
#33
novabilgisayardan bütçene göre topla kuzum, standart tavsiyelerim şunlar olacaktır ;

1) 1066mhz ve üstü hıza sahip 6 gb ram.
2) AMD Quad Core işlemci

diğerleri bütçene göre seçilebilir.

bro gecen aya kadar amd islemci benimde favorimdi ama , bu yil bulldozerin 2010 q3 de gelecegini acikladilar ve phenom serisi zaten fark yemis durumda intel i serisinden , bulldozer gelince yeni platform da gelecegine gore amd ye su anda perfonmans odakli pc toplarken intel almak daha mantikli geliyor .
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#34
tamamdır sağolun her şey için okan abi çok sağol.
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#35
bir kaç oneri daha alayım sonra kararımı vericem 😄
E
eLempTRa OP ⭐ 18y
#36
Uppp.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: