Icerige atla
Extraloob

Partyde FAZLA LURE OLUNCA BOT DURUYOR

· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme
T
Tecktonik OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar bu sorunun çözümünü hiç bir yerde bulamadım.

Attacker'ım (wizard) Fazla monster olunca lag başlıyor ve bot duruyor.Botsuz girince böyle bişey olmuyor yani donanımsal bir problem yok

Yardımlarınızı bekliyorm şimdiden teşkker ediyorm
9 Yanıt
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
Hayır aksine donanımsal bir problem sanırsam işlemici ile alakalı fazla yığılma ile yavaşlama oluyor aynı sorunbende de var bilgisayarının özellikleri ne ?
T
Tecktonik OP ⭐ 16y
#3
Core quad 2.8
ati HD 4870
2 gb ram


Bu pcde böyle bi sorunun olması olanaksız.Oyun donardı donanımsal sorun olsa bende lag oluşuyor

İşletim sistemim 64 bit belki ondandır diye düşnyrm sbotun uyumsuzluk yapması.32 bit kurup denicem
E
#4
sbottan alakalı o savaşa da girerseniz aynı durum söz konuşu işlemci fazla işlem yapamiyor ama townda böyle birşey olmuyor neden anlamadi mbende
T
Tecktonik OP ⭐ 16y
#5
bu sorunun çözümünü daha bulan olmadı
Q
Quattro ⭐ 19y
#6
bu sorunun çözümünü daha bulan olmadı

Sistem ile alakalı demedim işlemci ile alakalı olabilirdedim işlemciye fazla yuklenmedem kaynaklı bir sorun bende Amd Phenom var ama aynı sorunu yaşıyorum bende 64 bit kullanıyorum belki ondan kaynaklıda olabilir 32bit kurdunuzmu?
T
Tecktonik OP ⭐ 16y
#7
akşama doğru Xp 32 bit olan bilgisayarımda denicem.Düzelirse buraya yazarm
Q
Quattro ⭐ 19y
#8
akşama doğru Xp 32 bit olan bilgisayarımda denicem.Düzelirse buraya yazarm

Bekliyoruz. 🤤
N
#9
aynı sorun bende de var! Ve çözümü yok.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: