Arkadaşlar bu sorunun çözümünü hiç bir yerde bulamadım.
Attacker'ım (wizard) Fazla monster olunca lag başlıyor ve bot duruyor.Botsuz girince böyle bişey olmuyor yani donanımsal bir problem yok
Yardımlarınızı bekliyorm şimdiden teşkker ediyorm
Partyde FAZLA LURE OLUNCA BOT DURUYOR
· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Hayır aksine donanımsal bir problem sanırsam işlemici ile alakalı fazla yığılma ile yavaşlama oluyor aynı sorunbende de var bilgisayarının özellikleri ne ?
Core quad 2.8
ati HD 4870
2 gb ram
Bu pcde böyle bi sorunun olması olanaksız.Oyun donardı donanımsal sorun olsa bende lag oluşuyor
İşletim sistemim 64 bit belki ondandır diye düşnyrm sbotun uyumsuzluk yapması.32 bit kurup denicem
ati HD 4870
2 gb ram
Bu pcde böyle bi sorunun olması olanaksız.Oyun donardı donanımsal sorun olsa bende lag oluşuyor
İşletim sistemim 64 bit belki ondandır diye düşnyrm sbotun uyumsuzluk yapması.32 bit kurup denicem
E
erkansasmaz32
⭐ 16y
sbottan alakalı o savaşa da girerseniz aynı durum söz konuşu işlemci fazla işlem yapamiyor ama townda böyle birşey olmuyor neden anlamadi mbende
bu sorunun çözümünü daha bulan olmadı
bu sorunun çözümünü daha bulan olmadı
Sistem ile alakalı demedim işlemci ile alakalı olabilirdedim işlemciye fazla yuklenmedem kaynaklı bir sorun bende Amd Phenom var ama aynı sorunu yaşıyorum bende 64 bit kullanıyorum belki ondan kaynaklıda olabilir 32bit kurdunuzmu?
akşama doğru Xp 32 bit olan bilgisayarımda denicem.Düzelirse buraya yazarm
akşama doğru Xp 32 bit olan bilgisayarımda denicem.Düzelirse buraya yazarm
Bekliyoruz. 🤤
N
Neoptolemos
⭐ 16y
aynı sorun bende de var! Ve çözümü yok.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap