Arkadaşlar pt lideri X değilse çık işaretliyorum sonra adam pt den çıkınca pt lideri X değilse çık seçeneği uygulanıyo ve partyden çıkıyor ancak pt liderinden sonraki adam BEN isem pt lideri oluyorum ama pt den çıkmıyor pt lideri ben olarak kalıyorum pt bozulmuyor...Bu konuda sizlerin bilgisine ihtiyacım var....?
Party Lideri X Değilse Çık Problemi....!!!!
· 1 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap