Partydesin mertim ayıp 😜
Partimizin Meyvelerini Alıyoruz ^^
· 27 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Beyler ben şuan partide miyim?
Ben girdim meto seninkine duş fln alacağım yarın karne günü yaracağım birazdan 😜
Beyler ben şuan partide miyim?
Ben girdim meto seninkine duş fln alacağım yarın karne günü yaracağım birazdan :P
Süpersin bro, 😘 Charlar açık mı yine?
yaracağım makara: makara:
emre msn gelde şu harfleri kırdıralım ^^
emre msn gelde şu harfleri kırdıralım ^^
Hele bi beni de almayın PARTY'nize pk olurum hepinize 😊
Chn charları kimse almıyor yahu
Bro senin char cavede iyi kasılıyor sanki 110 a kadar gitmezmi orda acaba makara:
110a kadar 10m sp toplar la 😊

Hele bi beni de almayın PARTY'nize pk olurum hepinize 😊
Chn charları kimse almıyor yahu
Bro senin char cavede iyi kasılıyor sanki 110 a kadar gitmezmi orda acaba makara:
110a kadar 10m sp toplar la :)
ahaha daha ne istiyosun ? 😱 😆
@Dark Zone: ahahaha lwl 200e max 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap