Sen 1i izleidn mi saklanmaya kime geliyor onu nerden çözdün..
1'in sonunda kız manitası " Micah " isimli çocuğu öldürüyor ( içine o şey giriyor ) Sonra zaten orda film bitiyor polis raporları falan çıkıyor. 6 gün sonramı ne çocuğun cesedini buluyor polis kız ise ortalarda yok.
Bu kızın önceden evi yanmıştı kardeşimi ablasıylamı ne beraberlermiş. Sanırım 2'de ablasının yada kardeşinin yanına gidiyor (hemde polisten saklanmak için) zaten o şeyde peşinden gelicek olan olucak. O kapıda duranda o kız heralde.
P.a ' yi korkunç yapan şey , özene bözene cekilmiş olmaması , fazla karakter oynatmamaları , ve %100 gerçekci olması , şahsen ilk izlediğimde gerçekten biri tarafından cekilmiş bi video sanmıştım.