millet bn pc ye format atmadan önce herşeyi yedeklediğim bi dvd vardı pc ye taktım ama pc nin içine dvd deki hiç bi dosyayı atamıyorum bi sro rarını atabiliyorum diğerlerinde parametre hatası diyo napıcam acep onlar bnim için çok önemli dosyalardı 🙄
Parametre Hatası
· 4 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
dvd içerisine koyduğun dosya formatları nedir tutupda kısayolları kopyaladıysan atamazsın tabiki.
yok hyr hepsi rar ın için bnde her zmn yaptığım gibi rar dan masaüstü ne çıkartacaktım ama sro nun rarı hariç hepsinde parametre hatası verdi 🙄
up çok acil yardıma ihtiyacım var canım dehşet cs oynamak istiyo dvd nin içinden çıkaramadığım için oynayamıyom 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap