Icerige atla
Extraloob

Oyunlarda kasma sorunu :S

· 28 Yanıt · 6.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#21
AMD X6 ve Core i7 aynı kapasitede olsaydı arada 1000$ fark olmazdı, bütün benchmarklarda bunu gösteriyor zaten.

konuyu açan arkadaşa bir tavsiye, cepten kısıp orta derece bir pc alacağına, paraya acımayıp yıllarca değişmeyecek bir pc al.

Spoiler
amd'nin oyun işlemcisi olupta intel'in olmadığına nerden kanaat getirdin?

Kime Sorarsan sor oyunlar için AMD her zaman iyidir.İstediğin araştırmayıda yap

dediğiniz imkansız.Hergün yeni bir dalga çıkıyor :!!&%&!
V
volkanka ⭐ 17y
#22
gt 220 nin üstüne kaç model çıktı haberin var mı senin? 2gb yazması demek çok şey demek değil, kaç bit hızı nedir ???
2gb 64 bit ekran kartı olsun bir halt etmez.

Bir şey biliyor gibi konuşma. Dediği oyunları kaldırması lazım normalde o ekran kartının
@CosmigGate
INTEL 8)


sen kaldırması lazım diyorsun ben sana full ayarlarda kaldırmaz diyorum. onu geçtim , bende ati hd 5650 var o bile kaldırmıyor, arkadaşımda gt 550 var o bile kaldırmıyor. ki işlemcisi i7 sandy bridge teknolojili... (GTA4) için konuşuyorum.
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#23
birtek 1024x768 te tam olarak highest'da oynayabiliyorum :S zaten shadowları kapatıyorum yoksa çok kasıyor...
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#24
Anasını satayım hot pursuit,cod 7,asas 2,of;red river full oynuyorum bi gta 4 bide arma 2 'yi oynayamıyorum :S ha bide empire total war 😁
V
volkanka ⭐ 17y
#25
GTA4 ü yüksek ayarlarda oynamak biraz zor.
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#26
12xxXxxxx'de zaten oynamak imkansız benim pcde S::S
R
rocker97 ⭐ 15y
#27
kardeşim benmde intel core2duo 2.9 ghz işlemcim 2gb ramim var mhz side düşük 512 mb nvidia ge force 8600 gt ekran kartım var fps oyunlarında sabit 333 alıyorum hatta 400-500 fps leri gördüm bence senin belleğin şişmiz bilgisayarını önce bi combofix le tarat virüs ihtimaline karşı sonra ccleaner ile bilgisayarındaki gereksiz dosyaları temizle sonra sonucu yaz daha ayrıntılı bilgi vermeye çalışırım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: