Delete
Oyundan Soğumamın En Büyük Nedeni
· 38 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
38 Yanıt
ben de bunu 1 ay önce gördüm ve oynamaya devam ettim vatan hainimiyim 😊
Delete
Bunun için oyunu bırakacaksak eğer ee bunlar hayatımızın için de zaten ozaman herşeyden vazgeçmemiz mi gerekiyor?
Yalnış anlaşılmasın göstermiş olduğu tepkiyi sonsuza kadar destekliyorum.
Yalnış anlaşılmasın göstermiş olduğu tepkiyi sonsuza kadar destekliyorum.
Tamam vatan hainiyim o vakit
Sigara içen abilerimiz vatan haini
Apple kullananlarımız vatan haini
İsrail haberleri izleyen vatan haini
Bayrak gören ve izleyen vatan haini
Sigara içen abilerimiz vatan haini
Apple kullananlarımız vatan haini
İsrail haberleri izleyen vatan haini
Bayrak gören ve izleyen vatan haini
Delete
Server açanlarla derdin neki ?
Evet bu gerçek bişey silke yatırdığınız para yahudilere gidiyor...
Evet bu gerçek bişey silke yatırdığınız para yahudilere gidiyor...
madem ki oyle diyosun,o zaman aldigin gofretlere,giydigin kiyafetlere-ayakkabilara,izledigin tv programlarina,herseye dikkat etmen lazim.binlerce gayrimuslim urunu kullaniyorsun ve bizlerde dahil.hepimiz vatan hainiyiz o zaman.silkroad oynayan bi genc askerlik cagi geldiginde gidip sehit oldugunda yine mi vatan haini? bakis acini genisletmelisin.sadece bir oyundan kimse vatan haini olamaz.bu gune kadar sen silk aldiysan eger,oyunu biraksanda birakmasanda,sonucta elin yabancisina yardimin dokunmus.sonsuza kadar vatan hainisin o zaman.
tamam sakinim
tamam sakinim
Delete
oynayın beyler oyununuzu saçmalamayın bence.. eğer illa bunlara sinir oldum diyorsan birdaha silk falan almassın olur biter ki tavsiyem bırak bu oyunu. bu işaretlerden falan değil kafa sağlığı için bırak
lol o bayrak mı git ders çalış. Yok ders çalışmıcam diyorsan git oyun yap büyü yaparken ayyıldız çıksın.
amin
amin
bro tamm dediğin dogru bişey yanlış değil.Ama sen ağır bi kelime kullanmışsın vatan haini demekle.Bizim askeri teçhizat olsun,savunma silahları olsun herşeyimiz israil ürünü.
1- O karakter baronet olmuş en azından 100lvl olmuşsun, bunca zamandır farketmedin mi?
2- O gösterdiğin işaret eski zamanlardan beri kullanılır, gücü simgeler.
3- Constantin'de camii var o zaman karakterleri constantinden ayırmayalım?
4- Madem bu kadar vatanını seviyosun üzerinde giydigin kıyafetlere bak, annenin giysilerini yıkadığı deterjanın markasına bak, babanın kullandığı arabanın markasına bak. Hangisinin türk malı olduğunu bul.
5- Bu saatten sonra bu oyunu oynayanlar vatan hainidir diyerek çok BAŞARILI! bir tespitte bulunduğunu belirtmek istiyorum.
Iyi forumlar.
2- O gösterdiğin işaret eski zamanlardan beri kullanılır, gücü simgeler.
3- Constantin'de camii var o zaman karakterleri constantinden ayırmayalım?
4- Madem bu kadar vatanını seviyosun üzerinde giydigin kıyafetlere bak, annenin giysilerini yıkadığı deterjanın markasına bak, babanın kullandığı arabanın markasına bak. Hangisinin türk malı olduğunu bul.
5- Bu saatten sonra bu oyunu oynayanlar vatan hainidir diyerek çok BAŞARILI! bir tespitte bulunduğunu belirtmek istiyorum.
Iyi forumlar.
1- O karakter baronet olmuş en azından 100lvl olmuşsun, bunca zamandır farketmedin mi?
2- O gösterdiğin işaret eski zamanlardan beri kullanılır, gücü simgeler.
3- Constantin'de camii var o zaman karakterleri constantinden ayırmayalım?
4- Madem bu kadar vatanını seviyosun üzerinde giydigin kıyafetlere bak, annenin giysilerini yıkadığı deterjanın markasına bak, babanın kullandığı arabanın markasına bak. Hangisinin türk malı olduğunu bul.
5- Bu saatten sonra bu oyunu oynayanlar vatan hainidir diyerek çok BAŞARILI! bir tespitte bulunduğunu belirtmek istiyorum.
Iyi forumlar.
Fazla söze gerek kalmamış 🙏
Constantin'de camii var o zaman karakterleri constantinden ayırmayalım?
gbfdjlsafjdgnkjfdsgndsfkl makara: makara: makara:
Sünnet de edelim 😈 😜
Sünnet de edelim 😈 :P
ahahahajasjdsf makara: makara:
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Resim Bizzat bana aittir kendim daha yeni farkettim ve oyundan soğudum bunu anladığımda oyunu bıraktım oda dün gece oldu
Ve Şimdi burdan Tüm TÜRK olan lara söylüyorum eğer varlığınıza sahip çıkmak istiyorsanız bırakın artık şu oyunu server açmayı tabi bu vatanını sevenler var ise
eğerki devam eden varsa Gözümde o VATAN HAİNİDİR ...
Açık açık söylüyorum lafımı esirgemem
Bu vatanı ben korurum yeterki Şehirdekiler Arkamdan vurmasın beni
Spoiler
- Resim Silinmiş.
Kimse düşünmeden yorum yapmasın yok zevk için yok şunun için yok ticaret için yok onun için yok bunun için söylediklerinizin hiç biri sağlam bahaneler değil
siz bu devirde zevklerinizi doya doya yaşayınız diye Çanakkalede yatmıyorlarÇanakkale'den Sesleniyorlar , Siz Yatacaksanız Biz Kalkalım !
tipik düzmantık 🤔

Constantin'de camii var o zaman karakterleri constantinden ayırmayalım?
gbfdjlsafjdgnkjfdsgndsfkl makara: makara: makara:
Sünnet de edelim 😈 :P
Kurbanlık apis keselim falan 🎅

ahaha beyler iyi güldüm aksam aksam Allahda sizi guldursun
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

zevkler ve renkler tartışılmaz ☕
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap