Icerige atla
Extraloob

Oyundan Soğumamın En Büyük Nedeni

· 38 Yanıt · 2.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
#21
benm anlamadıgım o resimde ne varki ?
K
korc4n ⭐ 16y
#22
yahu oyunda cami'lerde var yada türkler yapmış olup yabancılar oynasaydı böyle düşüncemi olur
A
amasya1993 ⭐ 17y
#23
ya bırak Allah aşkına sen kimsinki senin gözünde vatan haini olsam ne olur olmasan ne olur
A
Addicted ⭐ 19y
#24
Hocam ne içtiysen 2 kadahde bana yolla. Ben yıllardır yakalayamadım bu kafayı.
T
tenpanter ⭐ 17y
#25
komik çocuk.
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#26
Saçma! Eğlencenize bakın.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
.NET
.NET ⭐ 19y
#27
Bunun Masonların isareti oldugunu mu düsünüyorsun? Bence biraz mitolojiymis oymus buymus arastırmayı dene.
[F New]Solo Gitarist
E
#28
👴 Yıldız evrenin altı yönünü gösterir; kuzey, güney, doğu, batı, aşağı ve yukarı. Yukarı bakan üçgen tanrıya ulaşmayı, aşağı bakan üçgen ise yeniden doğuş yasası gereği geriye dönüşü anlatır. Bu uçlardan herbiri bir fazileti temsil eder. Bu sembole farklı anmalarda yüklenebilir.Dolayısı ile bunu kullanan birileri elbet olacaktır. ☕

Zar zor kastığım hala 104 lvl olamamış 103 lvl karakterimi bırakamam.O benim tıpkı küçük bir çocıuğun sanal bebeği gibi 😢
Vanity
Vanity ⭐ 16y
#29
Hocam ne içtiysen 2 kadahde bana yolla. Ben yıllardır yakalayamadım bu kafayı.


😄 Bu kadar ezildiğine göre.

BKNZ: Biri Kilitlesin La Şu Konuyu. (ya da öyle bişey işte :D)
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#30
bu Davut'un yıldızı değilmiydi
ve israilleri bayraklarında davut yıldızı kullanmıyormuydu
israile bağdaştırmak yerine oyunun eski zaman da geçtiğinin farkına varıp o bütün işaretlerin simgelerin mitolojik simgeler olduğunuda kafanıza sokun
böyle saçma sapan ithamlarda bulunmakdan vazgeçip oyunu oynamayın olay bu kadar basit
E
EmmaW ⭐ 19y
#31
e ozaman buna ne diyeceksiniz!!!11birr
- Resim Silinmiş.
😁
C
cryptex ⭐ 16y
#32
Heksagram ya da Siyon Yıldızı, Yahudilikle kesinlikle ilişkilendirilmekle birlikte, bir tür büyüsel güç sembolü olarak yüksek dikili kayalara yapılan çizimlerde, büyülerde ya da egsorsizme ait popüler kitaplarda ortaya çıkmaktadır.

UZAKDOĞU KÜLTÜRLERİNDE HEKSAGRAM

Bu simge, Buddizmde de bir tür yardımcı derin düşünme (meditasyon) olarak kullanılan ve çokça bilinen basit bir geometrik figür olan mandala gibi, bir daire içinde çizilmektedir. Heksagram, Hindistan kültüründe dokuz temel prensibi kompoze eden iç içe geçmiş çerçeveli üçgenler olarak bilinen Siri Yantra Mandala adıyla da karşımıza çıkar. Buddizmde bilinen yapısından çok daha ileride bir tür arınma olarak anlaşılmaktadır. Eski Çin’in birinci Çang hanedanlığı döneminde üç boyutlu, muhtemelen 64 adet üçgenin her bir çiftine ve kıvrımlı çizgilerine de hegzagram adı verilmekteydi.



Geleneksel olarak yapısı iki ana anlatımla açıklanmaktadır. İlki üst kısma ait köşedir ki dişi unsurdur ve “su” olarak simgelenir. Diğeri de alt kısma ait köşedir ve erkil unsurdur. Bu da “ateş” olarak tasvir edilir. Burada sunular su ve ateş, birlikte gizemli, uyumlu bir düalite düzenini gösteren kombinezon olarak yorumlanmıştır. Kozmolojik yorumunda ise ateş ve su düalitesinin karşısında yer alan “hava” ve “toprak” sembolleriyle birlikte dört elementi bir araya getiren sembol olarak düşünülmüştür. Simya ilminin sembolleri arasında bu dört unsurun hepsinin genellikle başlıca ana madde olarak tasvir edildiği düşünülürse eski çağlarda yapılan bazı büyü uygulamalarında kullanıldığı ve bu uygulamaların günümüze kadar geldiği ezoterizme ait bilgilerde yer almaktadır.

bir sembolün tek bir anlamı yoktur tarihte bir çok topluluk kullanmıştır. oyundada 4 elementi tasvir etme anlamıdadır. Başka yerlere çekip bi tarafınızdan element uydurmayın 😄
G
Guernica ⭐ 18y
#33
kafan karışmış senin 😘
eskiler bilir
E
#34
dostum bence oyuna hemen geri dön zararın neresinden dönersen kardır :))
N
Nz9 ⭐ 15y
#35
Forum ergen dolmuş gaza gelen başlık açıyor.
S
Serj ⭐ 18y
#36
ahahhahahahahahahaha 😁

yahu ben oyunuma bakarım ister israil'in oyunu olsun ister amerika'nın banane? Toplumsal kaygıları olmayan bi insanım ben onun bunun söylediği 3-5 lafın umrumda olabileceğini mi düşünüyorsun? ben de farketmiştim bunu, ama hala oynuyorum ve oyuna hayvan gibi para harcıyorum, ben vatan hainiyim ozaman 😁
E
#37
Forum ergen dolmuş gaza gelen başlık açıyor.

kulaktan kulağa aktarılan şehir efsanelerine bir dur demek lazım ama :))
J
Jaysean ⭐ 18y
#38
akşam akşam hiç güleceğim yoktu, teşekkür ederim beni güldürdün 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: