Icerige atla
Extraloob

oyunda tbotta SERVİCE TİME OVER!! yazısı

· 9 Yanıt · 1.4K görüntüleme
0
0live OP ⭐ 19y
#1
agalar tbotu kuruyom oyuna giriyom baslatıyom tbotu üstte services time over yazıyo yani tbot artık paralı mı Question Question
9 Yanıt
D
dj_shark ⭐ 19y
#2
Hatanın bi fotosunu koy istersen oyuna girdikten sonra mı söylüyo ?
L
#3
ewt aga oyuna giriyom ayarları yapıyom start diom services over time yazıyo
D
dj_shark ⭐ 19y
#4
sen girerken ninatien yazmıo musun tbota _?
L
#5
yazmıyom
D
dj_shark ⭐ 19y
#6
bırakta çalışmasın o zaman tbot viewtopic.php?f=82&t=20662 burda herşeyi anlatıyo bunu incele dostum sen yenisin galiba. extrabeer
J
#7
burası ücretsiz botlar bölümü tbot BÖLÜMÜ deil ..

Lütfen Konuları Yerine Açınız.
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#8
viewforum.php?f=82 konunu buraya açman gerekliyodi Tbot bölümüne
L
#9
pardon arkadaslar

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: