agalar tbotu kuruyom oyuna giriyom baslatıyom tbotu üstte services time over yazıyo yani tbot artık paralı mı Question Question
oyunda tbotta SERVİCE TİME OVER!! yazısı
· 9 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Hatanın bi fotosunu koy istersen oyuna girdikten sonra mı söylüyo ?
L
LoRD__HaYDuT
⭐ 19y
ewt aga oyuna giriyom ayarları yapıyom start diom services over time yazıyo
sen girerken ninatien yazmıo musun tbota _?
L
LoRD__HaYDuT
⭐ 19y
yazmıyom
bırakta çalışmasın o zaman tbot viewtopic.php?f=82&t=20662 burda herşeyi anlatıyo bunu incele dostum sen yenisin galiba. extrabeer
J
Jason Walker
⭐ 19y
burası ücretsiz botlar bölümü tbot BÖLÜMÜ deil ..
Lütfen Konuları Yerine Açınız.
Lütfen Konuları Yerine Açınız.
viewforum.php?f=82 konunu buraya açman gerekliyodi Tbot bölümüne
L
LoRD__HaYDuT
⭐ 19y
pardon arkadaslar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap