Icerige atla
Extraloob

Oyuna Girilmiyor :(

· 91 Replies · 10K views · Page 5 / 5
Replies
S
savador171 ⭐ 15y
#81
Ben şimdi girdim oyuna nihayet .) .)
M
MaLaTYaLiM ⭐ 16y
#82
abi dc yedim daha oyuna girmıyorr yaaa
T
TheRinG ⭐ 16y
#83
Ben 10dk önce oyundaydım şimdi almıyor:d ilginç
C
CosmicGate ⭐ 16y
#84
şuan Ben ne joymax a girebiliyorum nede Silkroad a yine bişeyler oldu joymax a girebilen arkadaşlar yazabilir mi?
M
MaLaTYaLiM ⭐ 16y
#85
abi bu adamlar oyunu neyaptı yaaa offff
W
Warrison ⭐ 15y
#86
7 24 oyundayım ve hiç şifrenizi değiştirin diye ne yazı okudum nede biri söyledi şimdi çara giremiyorum lanet olsun sizin oyununuzada sizede .

pardon kör olduğunu bilmiyordum 😞
cunku 2saat te bir şuna benzer bi açıklama yapıyorlardı notice olarak ;
kimseye account bilgilerinizi vermeyin. özellikle güvenliginiz için e-mail verif. yaptırın. gibi tam olarak hatırlamıyorum ama bunlar geçiyordu.
ayrıca extraloob-elitepvpers-rev6 gibi büyük forum sitelerinde silkroadonline.net falan her yerde bunu açıkladılar.
kaç gündür tartışmalar devam ediyordu sroya öyle bağlanmışsınki gözün görmemiş :S
o kadar oyun oynuyosun biraz ilgilen neler oluyor neler dönüyor. yoksa böyle apışıp kalırsın.
roll-back olmassa ayvayı yedi silkroad :D

😁
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#87
joymax ve silkroad sitesi gitti :S
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
#88
7 24 oyundayım ve hiç şifrenizi değiştirin diye ne yazı okudum nede biri söyledi şimdi çara giremiyorum lanet olsun sizin oyununuzada sizede .

pardon kör olduğunu bilmiyordum 😞
cunku 2saat te bir şuna benzer bi açıklama yapıyorlardı notice olarak ;
kimseye account bilgilerinizi vermeyin. özellikle güvenliginiz için e-mail verif. yaptırın. gibi tam olarak hatırlamıyorum ama bunlar geçiyordu.
ayrıca extraloob-elitepvpers-rev6 gibi büyük forum sitelerinde silkroadonline.net falan her yerde bunu açıkladılar.
kaç gündür tartışmalar devam ediyordu sroya öyle bağlanmışsınki gözün görmemiş :S
o kadar oyun oynuyosun biraz ilgilen neler oluyor neler dönüyor. yoksa böyle apışıp kalırsın.
roll-back olmassa ayvayı yedi silkroad :D

hayır bilgilerinizi kimseye vermeyin gm istemez filan kaç kere gördüm sitelere pek girmem ama mail koruma yapın su tarihe kadar vs diye bi yazı gelmedi ayrıca diyelimki ben oyuna 1 ay ara verdim lys var nolcak çarın eski sahibi çarımı geri alcak ne saçma şeyler yapıyorlar sende saçma sapan konuşma böyle saçmalık olamaz 1 yıl önce çarı alırım girmem 1 yıl sonra gircek olurum çar gidicek yapma yaaaaa
A
ahmets ⭐ 16y
#89
oyundayım herkes girebilir saat 21.14 iyi oyunlar
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#90
bizde oyundayız . ama diğer çarlar giremiyor .
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Y
yasinbaris ⭐ 17y
#91
arkadaslar sizin gibi bende giremiyodum sonradan dedimki denetim masasından silkroadı kaldırıyım yenıden kuruyım oyunu yenıden ındırsdım ınternetım sınırlı oldugu halde ama simdi yükleme dosyasına tıkladıgımda This is a legend7 gibi bişey bu uyarıyı veriyor ve yüklemiyor yardımcı olacak arkadaslara simdiden teşekkürler

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: