Icerige atla
Extraloob

Oyuna Girilmiyor :(

· 91 Replies · 10K views · Page 2 / 5
Replies
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#21
Arkadaşlar Şöyle Bir Duyuru var .s email korumalı olmayanlar çarlar silinmiş :S allahım emeklerimiz boşa gitti :S
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
melez ⭐ 15y
#22
yok canım yalandır o duyuru
S
#23
Arkadaşlar Şöyle Bir Duyuru var .s email korumalı olmayanlar çarlar silinmiş :S allahım emeklerimiz boşa gitti :S


ne alakası var ya söylesinler yapalım öyle şey mi olur.
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#24
Kardeşim. Herkez Böyle Diyor :S Serverler De Boşalıyor Yavaş Yavaş :S
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
melez ⭐ 15y
#25
yoo boşalmiyor gayet normal seyirde devam ediyor.
Z
zakokkk ⭐ 16y
#26
ben girdim sabah çara ama mail koruması yapamıyorum gelen aktivasyon linkine tıklayınca site hata veriyor.
İ
İllegal ⭐ 19y
#27
Arkadaşlar Şöyle Bir Duyuru var .s email korumalı olmayanlar çarlar silinmiş :S allahım emeklerimiz boşa gitti :S


ne alakası var ya söylesinler yapalım öyle şey mi olur.


1 hafta önceden duyurdular zaten yapsaydın
M
melez ⭐ 15y
#28
belki bir sebep. mail koruma yapmadığımızdan ötürü girişimizi kabul etmiyorlar.
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#29
1 saat önce 1000/3500 gibi rakamlar ile gezinirken şimdi 796/3500 Bu Uranus Serveririn. İstatistik. Arkadaşlar Silkroadcılar Diye bir sayfada Okudum Şöyle Yazıyor .
GM yaklasik 10 gundur oyunda ve sitede yaptigi duyurularla tum silkroad Account sahiplerinin accountlatina e-Mail korumasi yapmasi gerektigini duyuruyor.Suan carlarinda E-Mail korumasi olmayanlarin paswortlari id ve gs ile degisebiliyor.Rollback olmaz cunku duyurusu 10 gundur yapildi cari giden arkadaslara gecmis olsun.iyi oyunlar ~))


Ama şöylede bir laflar geziniyor . joymax hesapların güvenliğini arttırıyormuş ve msn koruması kaldırılıp başka bir güvenlik gelicekmiş 😞 Bir Düzüne Laf dönüyor hangisine inancaz ?
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
A
altanyunus ⭐ 19y
#30
bekle ve gör 😄 ama bende e-mail de var oyuna yine girmio ıd pv giriosun beklio saf saf 😄
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#31
Bir Yönden de Mantıklı Düşünürsek Silemezler . Biz Bu Oyunda Silk Alıyoruz. Benim Çarımda E-mail Koruması yok . Ben Aylık 100TL ye yakın silk alıyordum . Silk İtemleri satıyordum . fakat bu davada bitti . şimdi . söylesin . Adam Ekmek Yediği Birşeyi Keserse . Kendi Kendini Bitirir.
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
T
taflanlee ⭐ 18y
#32
Arkadaşlar sakin olun, benim korumalı olan chara da girmiyor. Sorun genel, önceleri de olmuştu, beklemek lazım. içiniz rahat olsun charları silmezler...
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#33
ama Büyük Bir Şirket bunu bize duyurmaları lazım .
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
C
cezasoft ⭐ 16y
#34
Arkadaşlar sakin olun, benim korumalı olan chara da girmiyor. Sorun genel, önceleri de olmuştu, beklemek lazım. içiniz rahat olsun charları silmezler...


Aynen, korumalı çarada girmiyor şimdide.
gene bi sorun bu
M
melez ⭐ 15y
#35
rev6 bir sorun olduğu görünmüyor .. bekleyelim bakalım
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#36
Silsin Bakalım 😄 Türkler Uçak Tutup Şirketlerini Bezbol Sopaları İle Basar 😄 İçim Birazda Olsa Rahatladı 😊
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
melez ⭐ 15y
#37
off... dün o kadar beklediğimiz egolarını tatmin etmedimi :S
E
emrenqin ⭐ 16y
#38
Olay Bu . - Resim Silinmiş. Uploaded with ImageShack.us" alt="" loading="lazy">
Sonrada Duruyo Duruyo Böyle oluyor.

- Resim Silinmiş. Uploaded with ImageShack.us" alt="" loading="lazy">

Fazla Deneyincede C6 - C7 Kafasına Göre.
Peki Anlamadığım Bişey Var ?

Neptune 898/3500
Pluto 945/3500
Uranus 796/3500
Venus 1003/3500
Saturn 842/3500
Mars 776/3500

Bunlar Ne demek oluyo yani giren nasıl giriyor !
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#39
Arkadaşlar Onlar Sabah girenler 😄 Bende oyundaydım dc yedim 😄 yarısı zaten bot 😄 yarıda gold bottur 😄 xD azdır online 😄 xD
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
melez ⭐ 15y
#40
Olay Bu . - Resim Silinmiş. Uploaded with ImageShack.us" alt="" loading="lazy">
Sonrada Duruyo Duruyo Böyle oluyor.

- Resim Silinmiş. Uploaded with ImageShack.us" alt="" loading="lazy">

Fazla Deneyincede C6 - C7 Kafasına Göre.
Peki Anlamadığım Bişey Var ?

Neptune 898/3500
Pluto 945/3500
Uranus 796/3500
Venus 1003/3500
Saturn 842/3500
Mars 776/3500

Bunlar Ne demek oluyo yani giren nasıl giriyor !

summer4: katılıyorum. nedir bu ..!

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: