Beyler Ben Nuker Kasıcam Diye Başladım yola o zaman Avrupa yok tabii..Sonra Eu çıktı herculeste str bow kastım 4gün oyunun en iyisi gitii 😄 yeni server ya sonra 1gün halama gittim şerefsiz bot dc yemiş 😄 en yakın rakibim 3level önüme uçmuş bende charı sattım....Çok :? el değiştirmiş....Bakın Sİlkroad Şuan Davalık bence
buna ceasret etmek de gerekir avrupa gelince o kadar emekli çinli charlar bir Dagger skilime kaldı 😄 Anlatmak istediğim 90 çıkmadan kasmaya başlayın....Avrupa kalın 90daki skillerle GLavieler iyice ezilcek Herculeste 90dada dayanıklı tk char ASİT olur bence Hayranım ama Malesef Çine Tövbem var...Dagger Kasıyorum Xbowla 90kadar gidin dagger skilleri için sp gap olsun ynnzda bard olsun...Çünkü bardı 90larsanız bir duyum aldım %2** hız artırıcakmış...Buda ProtLu dagger için Katİl demek 😄
Bir SOrun Olur oyundan vea siteden pm atın saygılar..... :?! Oyundaki adım:Defian
yan char:MagicKing
Oyuna 0'dan başlayanlar için BakıN
· 2 Replies · 2.2K views 0 reading
2 Replies
O
Old School
⭐ 19y
Güzel bilgile rbende zaten açmayı planlıyorum Glavieyi bırakcam dagger-bard çar aççam 1,2 lvl düşüklerde 0 gapla kastımmı bence süper olur botta dahil
Log in to write a reply.
Log In