Arkadaşlar ounlar hakkında burda sohbet edebiliriz..
Yeni gelcek Oyunlar hakkındaki duyumlarımızı burada paylaşabiliriz...
Ben başlayım
Fifa 2008 de kaleci kontrolü de olacakmış
mesela adam frikik kullanıyo sen kaleciyi kontrol etmek istiyosun..
güzel bi şey. Wink
Ayrıca oyunlarda takıldığınız yerleri ya da herhangi yaşadığınız tüm sorunları;
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=36&t=19574
Başlığında çözüme kavuşturabilirsiniz..
!!! Oyun Sohbet Bölümü !!!
· 16 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
B
black_gold
⭐ 19y
bende daha fifada normal oyuncuyu kontrol edemiyom kaleciyi nasıl etcem
bende daha fifada normal oyuncuyu kontrol edemiyom kaleciyi nasıl etcem
uaheuaeh Mr. Green
fifa dedinizde içim yandı Very Happy fifa 2007 DVD var ama dvd rom ne zamandır çalışmıo az sonra söküp yapmaya çalışcam Very Happy ama köktende bozulabilir Very Happy
ee yok myu sizin bildikleriniz? Rolling Eyes
ee kimse den laf çıkmayacak mı Mr. Green
ben bi de pes 8 de gelecek yeniliklerden bazılarını duydum..
** Yedek klübesi tamamen görüncekmiş saha içinde,
** Hakeme itiraz olacakmış ,
bence süper bi şey ..
sizlerden de yok mu böyle duyumlar .. Rolling Eyes
ben bi de pes 8 de gelecek yeniliklerden bazılarını duydum..
** Yedek klübesi tamamen görüncekmiş saha içinde,
** Hakeme itiraz olacakmış ,
bence süper bi şey ..
sizlerden de yok mu böyle duyumlar .. Rolling Eyes
ee kimse den laf çıkmayacak mı Mr. Green
ben bi de pes 8 de gelecek yeniliklerden bazılarını duydum..
** Yedek klübesi tamamen görüncekmiş saha içinde,
** Hakeme itiraz olacakmış ,
bence süper bi şey ..
sizlerden de yok mu böyle duyumlar .. Rolling Eyes
forma çekmede olacakmış...
kendini yere atmada olacak
üff çıksa da oynasak yav.. Rolling Eyes
üff çıksa da oynasak yav.. Rolling Eyes
upz detective
PES 08 çıksaydı ya onu bekliyorum ..
Fifa 08 i beğenmedim Confused
Fifa 08 i beğenmedim Confused
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
bende bekliyorum pes2008'i demosu çıktı galiba fifa08de 06-07 den hiçbir farkı yok bence..artık ea pek önem vermiyo...
benim beklediğim 4 oyun var
NFS Pro Street
PES 08
Crysis
CoD 4
extrabeer
Kası ayında hepsi çıkar inşallah
NFS Pro Street
PES 08
Crysis
CoD 4
extrabeer
Kası ayında hepsi çıkar inşallah
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
ben bide gta nın yeni oyunu bekliyom.
ben bide gta nın yeni oyunu bekliyom.
4d çıkıo ama o oyunun 4d olacağını sanmam
bilmeyenler için söyliyeyim 4. boyut zaman aşımı olacakmış yani ilk oyuna başladığına bi ev yeni yapılmış gibiyse bi kaç ay sonra dökülüyomş enkaz fln oluomş...
R
renklibere
⭐ 19y
sabeyler farbrikada bi arkadaşım var bizim bi oyun hayalimiz gülmeyin gerçekten var hayalimizdeki oyun şöyle mesela nfs grafiklerine sahip bi bi online araba oyunu nasıl sroda char kasıyoruz online olarak araba modifiye edebilecek guild terine arkadaşlarımızla bi garage kuracak online yarışlar yapacak ve daha burda yazamadığım birçok ayrıntı böyle bi oyunun çıktığı gün süper olacak diye düşünüyorum
Gülmek çok anlamsız çnkü benimde böyle hayallerim var...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap