Arkadaşlar E6500 2,66 işlemcimi overclock ile 3,0 yaptım.Normal sıcaklık 38 derece civarında seyrederken şimdi en fazla 42 oluyor termal macun overclock dan önce yenilemiştim , işlemcinin tam karşısında ve arkada ilave fan mevcut.Isı olarak sorunum yok ama acaba işlemci zarar görürmü ? 😕 sin:
Overclock
· 6 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Herhangi bir sistem hatası ve benzeri hata almıyorsan devam et bahsettiğin sıcaklık boşta normal birde yükteki sıcaklık değerlerini kontrol etmen lazım.
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:
ilgin için sağol ama ben hala istediğim cevabı alamadım ısı sorunumun olmadığını belirtmiştim zaten , fanın altındaki işlemci zarar görürmü bu hız aşımından dolayı onu öğrenmek istiyorum zarar veriyorsa tekrar eski haline getireceğim korku ile yaşanmıyor ^^
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:
ilgin için sağol ama ben hala istediğim cevabı alamadım ısı sorunumun olmadığını belirtmiştim zaten , fanın altındaki işlemci zarar görürmü bu hız aşımından dolayı onu öğrenmek istiyorum zarar veriyorsa tekrar eski haline getireceğim korku ile yaşanmıyor ^^
İşlemci mhz artığı için daha fazla elektirik çekiyor ve daha fazla ısınıyor şu anki sıcaklıkla herhangi bir zarar görmez işlemcin emin ol.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap