Icerige atla
Extraloob

Overclock

· 6 Yanıt · 1.6K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar E6500 2,66 işlemcimi overclock ile 3,0 yaptım.Normal sıcaklık 38 derece civarında seyrederken şimdi en fazla 42 oluyor termal macun overclock dan önce yenilemiştim , işlemcinin tam karşısında ve arkada ilave fan mevcut.Isı olarak sorunum yok ama acaba işlemci zarar görürmü ? 😕 sin:
6 Yanıt
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
Herhangi bir sistem hatası ve benzeri hata almıyorsan devam et bahsettiğin sıcaklık boşta normal birde yükteki sıcaklık değerlerini kontrol etmen lazım.
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#3
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.
Q
Quattro ⭐ 19y
#4
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.

Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#5
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.

Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:


ilgin için sağol ama ben hala istediğim cevabı alamadım ısı sorunumun olmadığını belirtmiştim zaten , fanın altındaki işlemci zarar görürmü bu hız aşımından dolayı onu öğrenmek istiyorum zarar veriyorsa tekrar eski haline getireceğim korku ile yaşanmıyor ^^
Q
Quattro ⭐ 19y
#6
3 adet silkrod clienti açık şuan sıcaklık 42 - 48 arası oynuyor + hissedilir derece hız artışını hissediyorum herhangi bir hata ile karşılaşmadım.
ek olarak cpu kullanımı %48 falan devamlı.

Demek kisistemin stabil hayırlı olsun artık E6500 ün var makara:


ilgin için sağol ama ben hala istediğim cevabı alamadım ısı sorunumun olmadığını belirtmiştim zaten , fanın altındaki işlemci zarar görürmü bu hız aşımından dolayı onu öğrenmek istiyorum zarar veriyorsa tekrar eski haline getireceğim korku ile yaşanmıyor ^^

İşlemci mhz artığı için daha fazla elektirik çekiyor ve daha fazla ısınıyor şu anki sıcaklıkla herhangi bir zarar görmez işlemcin emin ol.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: