Ufck OP ⭐ 16y 15 yil once #1 arkadaşlar partydeki üyelere dc yediğinde nasıl oto party atıcam ? sbot ta ayarlayamadım 😞 [F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi.. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
C Commander10 ⭐ 15y 15 yil once #2 pt bölümüne geçip ptdeki member isimlerinin üstüne sağ tıklayıp autopt yi seçeceksin. daha sonra yukardaki seçenkelrin de hepsi seçili olacak TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Ufck OP ⭐ 16y 15 yil once #3 ama sadece benim pt`imdekilere atar demi pt ? [F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi.. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
C cyclone ⭐ 19y 15 yil once #4 3. sıradakini kaldır başkalarına invite atmak diye biliyorum. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil