Icerige atla
Extraloob

oto party nasıl ayarlıcam

· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#1
arkadaşlar partydeki üyelere dc yediğinde nasıl oto party atıcam ? sbot ta ayarlayamadım 😞
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
4 Yanıt
C
#2
pt bölümüne geçip ptdeki member isimlerinin üstüne sağ tıklayıp autopt yi seçeceksin. daha sonra yukardaki seçenkelrin de hepsi seçili olacak

Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#3
ama sadece benim pt`imdekilere atar demi pt ?
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
C
cyclone ⭐ 19y
#4
3. sıradakini kaldır başkalarına invite atmak diye biliyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: