Icerige atla
Extraloob

OSKIJEN olarak oyuna geri dönsem mi acaba :)))

· 91 Replies · 16K views · Page 5 / 5
Replies
S
SherwaN ⭐ 19y
#81
AwriL sende ne dil var yahu ne kadar uzun papuç gibi maşallah... kahvekeyfi

Senin adını maydanoz koydum ben... Anladın sen onu... detective
W
#82
hahahahhahahahahaha ha
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#83

AwriL sende ne dil var yahu ne kadar uzun papuç gibi maşallah... kahvekeyfi

Senin adını maydanoz koydum ben... Anladın sen onu... detective

onda bi dil var üfff tam saksafon işi...!!! Saksafoncu olmuş zaten duyduguma göre. SaksoSevda ile arkadaşlığa da başlamış beraber piyasa kuruyorlarmış.... extrabeer

ANLADINIZ SİZ ONU Mr. Green Mr. Green

+

DÖN OSKI Dön... Ameliyatla DÖN.. Koşa Koşa DÖN... Çember Çizerek DÖN.. DÖN YETER Kİ... BÜTÜN ARKADAŞLARIN DÖN'dü... Bi Sen DÖN'medin Mr. Green Mr. Green SEN DE DÖN hmm

Nasıl DÖNeceğin önemli değil... Sen de DÖN!!!... Hatta OSKIJEN olarak değil DÖNOSKI olarak DÖN gel aramıza... Bak sana naapıyoz o zaman .

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: