AwriL sende ne dil var yahu ne kadar uzun papuç gibi maşallah... kahvekeyfi
Senin adını maydanoz koydum ben... Anladın sen onu... detective
OSKIJEN olarak oyuna geri dönsem mi acaba :)))
· 91 Replies · 16K views 0 reading · Page 5 / 5
Replies
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
hahahahhahahahahaha ha
AwriL sende ne dil var yahu ne kadar uzun papuç gibi maşallah... kahvekeyfi
Senin adını maydanoz koydum ben... Anladın sen onu... detective
onda bi dil var üfff tam saksafon işi...!!! Saksafoncu olmuş zaten duyduguma göre. SaksoSevda ile arkadaşlığa da başlamış beraber piyasa kuruyorlarmış.... extrabeer
ANLADINIZ SİZ ONU Mr. Green Mr. Green
+
DÖN OSKI Dön... Ameliyatla DÖN.. Koşa Koşa DÖN... Çember Çizerek DÖN.. DÖN YETER Kİ... BÜTÜN ARKADAŞLARIN DÖN'dü... Bi Sen DÖN'medin Mr. Green Mr. Green SEN DE DÖN hmm
Nasıl DÖNeceğin önemli değil... Sen de DÖN!!!... Hatta OSKIJEN olarak değil DÖNOSKI olarak DÖN gel aramıza... Bak sana naapıyoz o zaman .
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In