gel eldoraya gel seni kasıyım extraokk
OSKIJEN olarak oyuna geri dönsem mi acaba :)))
· 91 Replies · 16K views 0 reading · Page 4 / 5
Replies
Leth4L ,AmaDouS kötü yola düşmüş... Düşene herkes vurur sen vurma... Baytarların sözüne uyalım ( KENDİ HALİNE BIRAKALIM KENDİSİNİ... ! )
+
OSKIJEN EFSANESİ BİTTİ.... TG - URI - ISYU keserek EFSANE OLUNMUYO...
OSKIJEN Server ın kralı iken biz daha 50 olmamıştık. Şimdi Leth4L in karşısına çıkamaz bile...
Bir Tavsiye: EFSANE olmuş charları , hakkını veremeyecek kişilere satmayın! Sattınız mı bir daha geri dönmeyin! Charınız kaybolsun ama Namınız yürüsün bari...
Selametle!...
Doğru söze ne denir ?
Adam banlanmış. Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar. YAŞASIN 10. cu KÖY
😊 ahahahah ya hakikaten şu forumda sizi seven bir kişi varmı acaba lancelot ve lethal kahbecikleri.
L
Last_OTTOMAN
⭐ 19y
Oncelikle s.a beyler bu konuda yazı yazan nerdeyse herkes beni tanır.Ikınızınde yazdıkları ayıp seyler ama OSKIJEN senin yazdıgın kahpecik filan cok daha ayıp yazlarına dikkat et artı Leth4L ve LanceLoT benim kankam ve ben onları bu forumdada bu oyundada ezdirmem.Haa sen kimsin diyen olursa içinizden sizi nasıl tanıyolarsa oynadıgınız serverlarda benide herkes tanır bende cok char kastım ve sattım bu sitede 1-2 aylık degil 1 senelik bir mazim var siz o kayıt tarihine bakmayın onlar bi ara 0 landı.Leth4L ve LANCELOT hakkındakı yorumlarınıza dikkat edin kolay gelsın.Haaa bide unutmadan sunu sölim ben HYSTERIA'da senide cok severim hatta _ACID noob hercule4s diye bir konu acmıstı ve orda HYSTERIA'yı en cok savunan ben olmustum amaaaaaaaaa iş Leth4L ve LANCELOT olursa o zaman degiir işte kapişşş extraokk
evet herkesin bi sınırı vardır.bu kadar süre dayandığıma dua etsin.ve kahpecik küfür değildir.
B
BlackMarshall
⭐ 19y
😊 ahahahah ya hakikaten şu forumda sizi seven bir kişi varmı acaba lancelot ve lethal kahbecikleri.
lancelot ve lethal'i benim gibi seven cok kişi var bu forumda kafana takma sen Wink
X_calibur
bozacının şahidi sıracı misali 😊
seven sevmeyen çok olur lakin sözleri yerinde kullanıp kırmadan gönderme yapın birebirinize Razz
hmm ozaman adminliğini yap artık.arkadaşın olmadığını söylediğin kişilere hakettikleri gerekli uslübu göster.
ki senin tarafsız olduğunu göreyim.
ki senin tarafsız olduğunu göreyim.
metin abi gel sen gel yeni serverde apo falan guildi kuruyoz biz sende gel Mr. Green
düşünüyorum selim ama bakalım.
S.a Susucam Dedim Konuşmuycam Dedim Ama Artık Dayanamıyorum! Artık Bu Kadarınada Pes Diyorum! YakLaşık 1 Aydır Bu Foruma Yazı Yazımıyordum.. Yazmasına Yazmıyordum Ama Bakıyorumki haLada eLeştiriLiyorum ! Ne İstiyorsunuz Benden Amacınız Ne ? Ne İspat Etmeye çaLışıyorsunuz ? Siz Kendinizi Ne Sanıyorsunuz ? Nesiniz Kimsiniz İnmisiniz Cinmisiniz? Ne oLduğunuz biLe beLLi oLmadan Benim Hakkımda Bi Daha Yorum Yapmanızı İstemiyorum !!!
+
oskijen Sana geLince... Sen Oyuna BaşLa Bence ! BöyLe Sağa SoLa HavLarcasına SaLdırcağına Oyuna Gir Biraz Sters At Yada Başka BişeyLer Yap... BöyLe ForumLarda İnsanLara DaLaşıcağına Kendine Başka BişeyLer BuL Bence !
+
Beni Serverde SevenLerin oLmadığını SöyLüyorsunuz ... Bakın Forumda Eren Kardeşim Bi Konu Açmış En Çok Sevdiğiniz Ve En Çok Nefret Ettiğiniz KişiLeri Yazın Demiş ! Girin BakaLım Orda En Çok Kim seviLiyor Veya Kimden Nefret EdiLiyor ! akLınızı Artık Başınıza aLın SizLerLe Uğraşıcak Ne Zamanım Var Nede haLim ! AsLında Bu Konuyada Cvp Vermiycektim Ama Baktımki Kapağınız açıLmış Çok Hava Kaçıyorsunuz Bende Girim Şu KapakLarını Biraz Sıkım Dedim Maksat Hava KaçırmasınLar Artık! Neyse SöyLüycekLerim bunLar! Bi daha Benim Hakkımda Yorum YapıLmazsa ii oLur !
Bu Arada Ben Leth4L
Biz Kime Ne Yazdıksa SöyLeriz Kimseden gizLimiz SakLımız Yoktur !
+
oskijen Sana geLince... Sen Oyuna BaşLa Bence ! BöyLe Sağa SoLa HavLarcasına SaLdırcağına Oyuna Gir Biraz Sters At Yada Başka BişeyLer Yap... BöyLe ForumLarda İnsanLara DaLaşıcağına Kendine Başka BişeyLer BuL Bence !
+
Beni Serverde SevenLerin oLmadığını SöyLüyorsunuz ... Bakın Forumda Eren Kardeşim Bi Konu Açmış En Çok Sevdiğiniz Ve En Çok Nefret Ettiğiniz KişiLeri Yazın Demiş ! Girin BakaLım Orda En Çok Kim seviLiyor Veya Kimden Nefret EdiLiyor ! akLınızı Artık Başınıza aLın SizLerLe Uğraşıcak Ne Zamanım Var Nede haLim ! AsLında Bu Konuyada Cvp Vermiycektim Ama Baktımki Kapağınız açıLmış Çok Hava Kaçıyorsunuz Bende Girim Şu KapakLarını Biraz Sıkım Dedim Maksat Hava KaçırmasınLar Artık! Neyse SöyLüycekLerim bunLar! Bi daha Benim Hakkımda Yorum YapıLmazsa ii oLur !
Bu Arada Ben Leth4L
Biz Kime Ne Yazdıksa SöyLeriz Kimseden gizLimiz SakLımız Yoktur !
😊 ah canım kıyamam ben sana.
oyuna dönmeye gerek yok orada ASLANLAR gibi iki tane veliahtım var
oyuna dönmeye gerek yok orada ASLANLAR gibi iki tane veliahtım var
AsLanLar Yattığı Yerden beLLi oLur ! KöpekLer İse KuduruşLarıyLa beLLi oLur !
Azgın Seni İğnen YapıLmadımı Kuduzmu oLdun ÖyLe Sağa SoLa DaLaşıyorsun 😊
Azgın Seni İğnen YapıLmadımı Kuduzmu oLdun ÖyLe Sağa SoLa DaLaşıyorsun 😊
yani ?
kahvekeyfi
AsLanLar Yattığı Yerden beLLi oLur ! KöpekLer İse KuduruşLarıyLa beLLi oLur !
Azgın Seni İğnen YapıLmadımı Kuduzmu oLdun ÖyLe Sağa SoLa DaLaşıyorsun 😊
Allahım ya bide aşı kelimesini öğrenmiş. her posta yazmak zorundamı acaba Mr. Green
yada L leri büyük yazmak. Mr. Green
AsLanLar Yattığı Yerden beLLi oLur ! KöpekLer İse KuduruşLarıyLa beLLi oLur !
Azgın Seni İğnen YapıLmadımı Kuduzmu oLdun ÖyLe Sağa SoLa DaLaşıyorsun 😊
Allahım ya bide aşı kelimesini öğrenmiş. her posta yazmak zorundamı acaba Mr. Green
yada L leri büyük yazmak. Mr. Green
n00b Bak BakaLım Sadece L'lermi Büyük Körmüsün Nesin Mr. Green Ha Aşı istersen Sanada YapabiLiriz Np Yani Mr. Green
AsLanLar Yattığı Yerden beLLi oLur ! KöpekLer İse KuduruşLarıyLa beLLi oLur !
Azgın Seni İğnen YapıLmadımı Kuduzmu oLdun ÖyLe Sağa SoLa DaLaşıyorsun 😊
Allahım ya bide aşı kelimesini öğrenmiş. her posta yazmak zorundamı acaba Mr. Green
yada L leri büyük yazmak. Mr. Green
O dediğin yazı şekLini herkes yazamar biLio musun ? nette doLaş ta ögren bari birs. L Lerin büyük yazıLmasının nedeni vardır! Leth4L ve LaNCeLoT oLdugumuzdan değiL o Very Happy:D tabi senin gibi LamerLer de bunu da anLayamaz...
Sen nasıl anladıN??
Log in to write a reply.
Log In