Icerige atla
Extraloob

[önemli] Lütfen bakın.

· 5 Yanıt · 1.9K görüntüleme
D
darts OP ⭐ 18y
#1
Merhaba arkadaşlar 2009'a girerken biraz üşüdüm cunku charım soyuldu 😄 direk sbotun üzerine atamıyorum cunku dün kaspersky blacklist oldu diye kapatıp bir daha acmadım hangi ara girdi trojan onuda bilmiyorum biraz önce kasperskyi açtım turuva atı uyarısı işlemlerde expiorer.exe görünüyor kendini system32 nin ve C nin altına atıyor autorun calısıyor. 90 lvl charı sanal klavye ile login oluyordum soyulan charı normal login oluyordum.Siz siz olun sanal klavyeden giriş yapın bide ne olur ne olmaz sbota dikkat edin. 👴
5 Yanıt
D
darts OP ⭐ 18y
#2
biraz araştırma yaptım anladımki toplu saldırı kurbanı olmuşum expiorer.exe birçok kişiye girmiş 😆 yani sbot ile alakası yokmuş
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#3
Zaten Gecen Hafta Microsoft tan Yapılan Acıklamaya Gore Internet Explorer da Guvenlık Acıgı Bulunmus En Yakın Zamanda Telafı Edıceklerını Soyledıler Henuz Oldumu Bılmıyorum Ama Explorer Kullanıyorsan Bundanda Kaynaklanabılır
Z
Zeratul ⭐ 18y
#4
Kesinlikle Explorer kaynaklı 👍
D
darts OP ⭐ 18y
#5
üzücü haber arkadaşlar sanal klavyeden giriş yaptığım 90 lvl charımda soyuldu gitti +7ler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: