Icerige atla
Extraloob

Önemli Herkes doluşsun kendinizi benim yerime koyarak okuyun

· 55 Replies · 6.7K views · Page 3 / 3
Replies
Violent Arise
#41
Bu mesaj NewJersey rumuzlu uyeden alinti yapildi
Pusuya yatacaksin dostum bundan 3 ay aynisini bende yasadim.Dunya kadar para ve zamanimi harcadim.Senin gibi bendede fotograflar mevcut :)Onlari bir yayarsam bir daha kendini toparlayamaz.Pusuya yat bekle ve vur 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


İşte bu adamın dediğini söylemeye çalıştım bende. 😈
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#42
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sana söyleyeceğim tek şey var intikam alacaksan bunu yavaş yavaş düşüne düşüne al.

ps:fotolar nerde? :D


Hiç kimse "no ss no güven" dememiş üzdünüz cidden.

İntikam almaya çalışmanın mantığı yok , her insan hayatında salakça şeyler yapabilir.Şu an çok sinirlisin ama bir kaç yıl sonra olayı uzatmayıp cool takıldığın için kendinle gurur duyacaksın.

Ha illa olayı uzatacağım diyorsan , kızı tehdit etmişsin anladığım kadarıyla bunu yapman çok yanlış olmuş.Kız suç duyurusunda bulunsa yapacağın hiç bir şey olmaz , reşit olmayan kızla ilişkiye girmek(ay hesabıyla) , şantaj ve bir sürü şeyden ceza alırsın.Canını acıtacağım diyorsan kızın bir yakını aracılığıyla babasına bahset olayı , ucu yine sana dokunabilir ama en azından başının belaya girme riski daha düşük.
L
lnTerpoL ⭐ 19y
#43
Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sana söyleyeceğim tek şey var intikam alacaksan bunu yavaş yavaş düşüne düşüne al.

ps:fotolar nerde? :D


Hiç kimse "no ss no güven" dememiş üzdünüz cidden.

İntikam almaya çalışmanın mantığı yok , her insan hayatında salakça şeyler yapabilir.Şu an çok sinirlisin ama bir kaç yıl sonra olayı uzatmayıp cool takıldığın için kendinle gurur duyacaksın.

Ha illa olayı uzatacağım diyorsan , kızı tehdit etmişsin anladığım kadarıyla bunu yapman çok yanlış olmuş.Kız suç duyurusunda bulunsa yapacağın hiç bir şey olmaz , reşit olmayan kızla ilişkiye girmek(ay hesabıyla) , şantaj ve bir sürü şeyden ceza alırsın.Canını acıtacağım diyorsan kızın bir yakını aracılığıyla babasına bahset olayı , ucu yine sana dokunabilir ama en azından başının belaya girme riski daha düşük.

Birader o fotoğrafları siliyonmu yakıyonmu ne yapıyosan yap kendini küçük düşürme emin ol kısa bir zaman sonra aklına geldikçe gülüp geçeceksin yaşadım ordan biliyorum kendine yakıştıramazsın ilerde öyle birşey yaparsan.Yakıştırmayıda geç ne olursa olsun şantaj tehtit felan bir kıza yapılmaz.Uğur abinin bahsettiği ceza boyutuda apayrı bi bela olur buna emin ol.
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#44
Abi fotoları paylasmicam sadece onu kivrandirmak istedim biraz şuan son mesajını attı artık kiz bile yalvarmaktan bıktı. Bi kac gun daha bekleyip ben senin gibi şerefsiz yalancı biri değilim senin bana yaptığını sana yapmam deyip bi açıklama yaparım kıza bu kadar heycan ona yeter bana adam değilsin fln dedi onun gözünde bu duruma düşmek istemem bn onun gözünde iyi biriydim bırakıcam hala gözünde öyle kaliyim belki aylar yıllar sonra degerimi anlar

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
S
seskes ⭐ 19y
#45
CAPS OR DİDİNT HAPPENED
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#46
Bu mesaj Maddy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sil o fotoğrafları kızın diğer bütün hatıralarıyla beraber.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#47
Dostum inan değmiyor benim kuzenimin başına böyle bi olay geldi . kuzenim senin dediğin gibi ailesine resim atmış felan kuzen mahkelemelik oldu ve tazminat davası ödediler. ve şuan en ufak bi olaya karıştığı an içeri alıcaklar. benim başımada bunun aynısı 5 ay önce geldi inan değmiyor. insan üzülüyor ama değmiyor bunlar sadece sende bi deneyim olsun ve yoluna bak en büyük ihtikam senin mutlu olman olucaktır elbet o duyar senin mutlu olduğunu birde diyorsun 30 yaşında felan gerek yok o zaten belasını bulmuş.
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
M
#48
İnsan sevdiğinden bir anda nasıl nefret edebilir burası ayrı bir konu ama en iyi yorumu Burak yapmış. Bir şey yapmaya değmez, sil her şeyini ve güzel anılarını hatırlama yeter.
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#49
dün gece baya yalvarttım bunu bu sabahta bi mesaj attım birşey yapmıcam diye ben hala eski tanıdığın sevmiş oldugun insanım dedim snnle kötü ayrılalım istemiyorum dedim ne halin varsa gör dedim gittim oda o dün gece yaptıklarından sonra bu lafların bi önemi yok dedi bitirdik orda mevzuyu başına gelicek var bu kızın belli
A
Avasin ⭐ 17y
#50
" Bu arada sunuda soyliyim kiz 18 adam 30 yaşında simdi bu kiz resmen bildiğin beni boynuzlayip aylarca salak yerine koymuş simdi bende bu kızdan intikam almak istiyorum elimde fotoğrafları var sizce bu fotoğrafları yayinliyim mi? Kizin abisinin gormesini falan sagliyim mi?"

Yapacağın tek şey karakterini korumak. Sen bu dediğini yaparsan onunla hiç bir farkın kalmayacak. Sadece karakterini koruyarak yaşamına devam et.
.NET
.NET ⭐ 19y
#51
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Abi fotoları paylasmicam sadece onu kivrandirmak istedim biraz şuan son mesajını attı artık kiz bile yalvarmaktan bıktı. Bi kac gun daha bekleyip ben senin gibi şerefsiz yalancı biri değilim senin bana yaptığını sana yapmam deyip bi açıklama yaparım kıza bu kadar heycan ona yeter bana adam değilsin fln dedi onun gözünde bu duruma düşmek istemem bn onun gözünde iyi biriydim bırakıcam hala gözünde öyle kaliyim belki aylar yıllar sonra degerimi anlar

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Ha şöyle be kardeşim. En güzel cevabı vermiş oluyorsun böyle yaparak ve kendisinin ne kadar aşağılık bir karakter sahibi olduğunu hissettirmiş oluyorsun bu şekilde.
[F New]Solo Gitarist
S
Serj ⭐ 18y
#52
Kızlar sevdiği erkeğin peşinden değil; hayallerini ona yaşatabilme imkanı barındıran parasal anlamda güçlü veya olgun erkeklerin peşinden giderler unutma bunu.

aynısını ben yaşadım. 9 aylık bir ilişkim vardı. gitti kendinden 5 yaş büyük üniversiteli arabası, evi olan biriyle çıkmaya başladı. Benimde hatalarım oldu eyvallah ama tam düzelip onu insan yerine koymaya başlayınca benden uzaklaştı. Gitti hayallerine yakın olanı seçti.

Şimdi o sarhoş gibi bişey rahat ol, acıyı hissetmiyo. Sarhoşluğun etkisi bitince nasıl geri gelicek sana bak gör. Sen ağırbaşlı olup sükunetini koru yeterki.
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#53
2 gün önce mesaj atmıştım kıza bu sabah bana döndü seni hiç bir şekilde affetmicem, bir daha bana mesaj atma diye mesaj attı bende ben görevimi yerine getirdim sana hatalarınla birlikte mutluluklar dedim. daha da yazmadım bu ilişkide burada biter. Şimdi böyle düşünüyo ama ilerde görürüm ben onun g*t*nü naparsa yapsın.

@Serj

Bro bn kızla ne hayaller kurdum para açısından sıkıntı yok. Dublex evimiz var bizim orda beraber yaşıcaktık. Ben zaten çalışıyorum yorucu ama iyi bi işim var. Çok hayallerimiz vardı hemde çok güzel hiç bir şekilde sıkıntı da olmıcaktık. Bütün bunları bile bile benden ayrıldı. Şimdi ne hali varsa görsün. Belki parası olan birisini bulabilir ama onu bnm gibi sevicek birisini bulamıcak. Şimdi ne hali varsa görsün
B
Ben de ⭐ 17y
#54
4 Aylık bir ilişkiyi bu kadar takma kafaya, millet neler atlatıyor sen 4 aylık bir ilişkiden intikam alma peşine düşmüşsün. Unut gitsin, başka kız mı yok hımmına.
B
BigB ⭐ 14y
#55
Bu mesaj Ben de rumuzlu uyeden alinti yapildi
4 Aylık bir ilişkiyi bu kadar takma kafaya, millet neler atlatıyor sen 4 aylık bir ilişkiden intikam alma peşine düşmüşsün. Unut gitsin, başka kız mı yok hımmına.


👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: