Pusuya yatacaksin dostum bundan 3 ay aynisini bende yasadim.Dunya kadar para ve zamanimi harcadim.Senin gibi bendede fotograflar mevcut :)Onlari bir yayarsam bir daha kendini toparlayamaz.Pusuya yat bekle ve vur 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
İşte bu adamın dediğini söylemeye çalıştım bende. 😈
