Icerige atla
Extraloob

Önemli Herkes doluşsun kendinizi benim yerime koyarak okuyun

· 55 Yanıt · 6.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#21
Çıktığı adamın telefon numarasi var benim aklımda söyle birsey var fake hesap açıp o adamın resmini koyup ardından o kızın fotoğraflarını sanki o adam yayinliyormus gibi yapıp tanidiklarina bir şekilde gostermek hissettirmek.

Kardes Ileride donecegini bilsem derken güzel bi s*ktir çekerim diye oyle dedim böyle bi insanla ztn bi gelecek düşünmem

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#22
tmm krdş uğrş sn
S
seskes ⭐ 19y
#23
sen askerde cok dayak yersin gardes xdxd
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#24
Kışkırtmak gibi olmasın ama bende o kadar vakit ve para harcasam intikam alırdım cidden, sanırım tanıdığım çevremde olsa nasıl bir insan olduğunu yaymak isterdim redqueen'in dediği olay olsa bana yeter "arkadaşlarıyla arası bozulsun, yüzüne tükürsünler ve toplumdan dışlansın" ben böyle bir şey yapmak isterdim sanırım.
O
Onitsuka ⭐ 17y
#25
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Phaldor rumuzlu uyeden alinti yapildi
kardes daha 18 yaşındasın, herkes hata yapar hatalarımız bizi insan yapar zaten. belki bu senin için iyi olandı, belki daha iyi insanlar çıkacak karşına. bencil olma biraz aklını başına topla böyle düşünmek bile seni kötü bir insan yapar zamanla. sen iyi birisin öyle kal, bu şekilde paranoyak olmak seni hasta eder, birinci ağızdan söylüyorum. belki klasik olur ama sana başka kız mı yok ? yoksa da önemli mi ? emin ol intikam almak veya bu tür duygulara girmek sadece senin insanlığını zedeleyecek.. bu da forumda ki en ciddi yazımdır, silkelen kendine gel, yarınlar emin ol daha güzel olacak. eğer konuşacak birini arıyosan sana telefon numaramı facebook adresimi verebilirim


ben 21 yaşındayım kız 18 di ama ben herşeyimi vermişim ona o ise beni salak yerine boyup ona güvenimi hiçe sayıp gitmiş arkamdan iş çevirmiş bi erkeğe kız tarafından böyle birşey yapılsa siz ne yaparsınız ben çok sevmiştim onu ama şimdi nefret ediyorum. Acı çeksin hayatı mafolsun istiyorum bana yaşattıklarını misli ile çeksin istiyorum

İşe yaramaz bence daha sonra sen yine pişman olucaksın öyle yaptıgın için
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#26
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Simdi anlatmaya basliyim..
Biraz uzun ama lutfen okuyun ve yorumlarınızı bekliyorum.
4 aylık bir sevgilim vardı bundan 4 gun önce ayrıldık. Herseyimiz cok iyi gidiyordu oda beni seviyordu ama bn İstanbul'da o samsunda yaşıyordu. Bn ara ara yanına gidiyordum ama hanımefendi artık yapamiyormus uzaktan olmuyormuş beni terk etti. Simdi olaya gelelim ben bu kızla konusurken bundan 1 ay önce 4-5 saat biriyle mesajlastigini gördüm vodafone sitesinden bakıyorum bu arada. Herneyse o gun bu yüzden buyuk bir kavga ettik bana o konuştuğu kişinin dayisinin oğlu olduğunu söyledi yalvardi etti bende affetmistim. Simdi biz bununla ayrıldık 4 gun once ayrıldıgımız günden beri bn hala vodafone sitesinden konusmalara bakmaya devam ediyodum ayrildigimizin ilk gununden itibaren bu adamla konusmaya tekrar başlamış hemde sabah 7.30 da başlıyorlar gece 1-2 lere kadar bnde araştırdım kesin bilgidir bu adam bunun sevgilisi çıktı hatta eski sevgilisiymis bnden ayrilinca tekrar ona geri dönmüş. Bu arada sunuda soyliyim kiz 18 adam 30 yaşında simdi bu kiz resmen bildiğin beni boynuzlayip aylarca salak yerine koymuş simdi bende bu kızdan intikam almak istiyorum elimde fotoğrafları var sizce bu fotoğrafları yayinliyim mi? Kizin abisinin gormesini falan sagliyim mi? Ve sizin basiniza böyle birsey gelse siz ne yapardiniz? Çünkü ben onu sevmistim ama artık sevginin yerini nefret aldı. Bütün gecelerimi zamanimi parami sevgimi herseyimi vermiştim ona siz olsanız ne yaparsiniz?


Yaşını tam olarak bilmiyorum fakat elindeki fotoğrafları silmeni tavsiye ederim...Kız öğrenir, olurda ki dava açarsa çok kötü sonuçlarına katlanırsın...Kişiyi hürriyetinden yoksun bırakmaya kadar gider ve gerçekten başın belaya girer...Şunu da söyleyeyim çok eskiden bende bunu yapmayı düşündüm ama değmeyeceğini anladım vazgeçtim bi kız için hayatını yakmaya değmez....Git başka kızlara açıl emin ol rahatlarsın....benden abi ya da arkadaş tavsiyesi kardeşim

Not:Bu arada kızı ve onu hatırlatacak herşeyi değiştir sim kartın vs gibi...
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#27
Elimde özgürün çıplak fotoğrafları var 10 beğeni gelirse atacam foruma



@Lemonade
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#28
Yahu adamın aklını bulandırmayın, bırakın tecrübe edinsin biraz. Kardeşim sen al intikamını, aklından ne geçiyorsa tıkır tıkır planla, ama acele etme, sarpa sarmasın. Vuracaksan sağlam vur çünkü, iz bırak hayatında. Ne yapacaksan düşün, planla, tasarla ve uygula. Eğer bugün o kızdan intikam almazsan, yarın bir gün sana ters yapan herkes için "Allahından bulsun, onun için karakterimi mi değiştireceğim" dersin, sonra da "ensesine vur ekmeğini elinden al" pozisyonuna düşersin ister istemez. Yapılan hiç bir iyilik de, kötülük de karşılıksız kalmamalı. Bazen şeytana uymalı insan, "keşke" dememek için. Mutlaka en acı şekilde intikamını almalısın bence.
Special thx to Flexi
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
İntikam dediğin şey özel fotoğraflar ile alınmaz bence. İlla pişman edeceğim diyorsan acele etme biraz bekle, yoksa ters teper olay.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#30
Evet arkadaşlar demin telde kız kendiside itiraf etti adam 26 yaşındaymış sevgili olduklarıda kesin ve benimle telefonda çok kötü bi şekilde konuştu ona göre bunca yaptıklarına rağmen bunları yüzüne vuruduğum için şerefsiz ben mişim öyle diyor hanım efendi
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#31
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Evet arkadaşlar demin telde kız kendiside itiraf etti adam 26 yaşındaymış sevgili olduklarıda kesin ve benimle telefonda çok kötü bi şekilde konuştu ona göre bunca yaptıklarına rağmen bunları yüzüne vuruduğum için şerefsiz ben mişim öyle diyor hanım efendi

Abi yemin ederim aynısı başıma geldi ya, ama benimki 2 hafta kadar sürmüştü kızla çıkarken başkasıyla çıkıyormuş resmen bildiğiniz ağır boynuzlamış beni ben cidden seviyordum ben öğrendikten sonra telefondan mesaj attım sordum oda ilk yalanladı sonra ben devam ettirince söyledi ben buna en son "sen ne aşalık biriymişsin seni yanlış tanımışım geçirdiğim zamana yazıklar olsun" dedim oda ne demesin, "bütün erkekler aynısınız ya en ufak hatamda yüzüme vurdun ben seni yanlış tanımışım" dedi. Güler misin ağlar mısın ? En ufak hatam dediği beni boynuzlamakmış Allahtan sevindiğim nokta bu moron ile fazla takılmamışım bu arada bende bir anımı paylaşmış oldum okuyanlara teşekkürler. daral:
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#32
Şimdi arkadaşıda mesaj atmaya başladı seni ilgilendirmez s.git fln demeye başladılar
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#33
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Evet arkadaşlar demin telde kız kendiside itiraf etti adam 26 yaşındaymış sevgili olduklarıda kesin ve benimle telefonda çok kötü bi şekilde konuştu ona göre bunca yaptıklarına rağmen bunları yüzüne vuruduğum için şerefsiz ben mişim öyle diyor hanım efendi

Abi yemin ederim aynısı başıma geldi ya, ama benimki 2 hafta kadar sürmüştü kızla çıkarken başkasıyla çıkıyormuş resmen bildiğiniz ağır boynuzlamış beni ben cidden seviyordum ben öğrendikten sonra telefondan mesaj attım sordum oda ilk yalanladı sonra ben devam ettirince söyledi ben buna en son "sen ne aşalık biriymişsin seni yanlış tanımışım geçirdiğim zamana yazıklar olsun" dedim oda ne demesin, "bütün erkekler aynısınız ya en ufak hatamda yüzüme vurdun ben seni yanlış tanımışım" dedi. Güler misin ağlar mısın ? En ufak hatam dediği beni boynuzlamakmış Allahtan sevindiğim nokta bu moron ile fazla takılmamışım bu arada bende bir anımı paylaşmış oldum okuyanlara teşekkürler. daral:


Bi an Credits gelecek sandım, öyle bir son yazmışsın ki.
V
volkanka ⭐ 17y
#34
intikam aldığında farkedeceksin ki son iki harfi hayatında kalmış 😉.

gerek yok. bırak gitsin. sen yoluna bak. o arada çıkacak fırsatları kaçırabilirsin. ve ondan intikam alayım derken daha da ona bağlanabilirsin.

ama genede sen bilirsin.
F
frityus ⭐ 17y
#35
Sana söyleyeceğim tek şey var intikam alacaksan bunu yavaş yavaş düşüne düşüne al.

ps:fotolar nerde? 😄
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#36
Şuan mesajlardan yapma etme ne olur beni öldürürler fln demeye başladı yalvarmalar başladı
C
CosmicGate OP ⭐ 16y
#37
Eğer sevgilisi kendi yaşıtı olsaydı birşey yapmazdım ama adam 27 yaşında bu beni dahada deli ediyo. Twitterınıda hackledim daha fazla tutuştu ordan paylaşıcaklarım daha inandırıcı olur dedim yerin dibinde şuan bu zaman a kadar hep ben düşündüm kafama taktım onun umrunda bile değildim şimdi o düşünsün ağlasın etsin.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#38
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildi
Twitterınıda hackledim



😁 😁 😁 😁
N
NewJersey ⭐ 15y
#39
Pusuya yatacaksin dostum bundan 3 ay aynisini bende yasadim.Dunya kadar para ve zamanimi harcadim.Senin gibi bendede fotograflar mevcut :)Onlari bir yayarsam bir daha kendini toparlayamaz.Pusuya yat bekle ve vur 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Violent Arise
#40
Hacı mesajımı atıp karşıya geçiyorum 😊 İçinde ne kadar kin, öfke olsa da bazı insanlar öfke duymayı bile haketmiyolar ve bu da onlardan birisi sanırım. Artık kendi dalgana bakma vakti geldi o adam onu ters köşe yapınca gör sen o kızı, illa bigün karşına yeniden çıkıcak için ferah olsun o an geldiğinde sen misin bana bunu yapan diyceksin.. 😊 Şimdilik önerim ise salla herşeyi keyfine bak dostum giden sevgili olsun 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: