Ttnet olsaydım kotayı kaldırırdım 😜
...... Olsaydım bunu yapardım
· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
100 lvl olsaydım Medusaya giderdim.
100 lv olsaydıym çarımı satardım ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap