Icerige atla
Extraloob

...... Olsaydım bunu yapardım

· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme
M
Mojito OP ⭐ 18y
#1
Ttnet olsaydım kotayı kaldırırdım 😜
3 Yanıt
I
Impossy ⭐ 17y
#2
100 lvl olsaydım Medusaya giderdim.
J
Josephhhh ⭐ 17y
#3
100 lv olsaydıym çarımı satardım ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: