@Caprice
Sen Anarşizm'i de bilmiyorsun ne oldugunu sen ne konuştugunu bilmiyorsun vahhh.. 😢
Rahat ol herşeyi çok iyi biliyorum,farkındayım,isim metin miydi?bak bunun bile. 😈
@Caprice
Sen Anarşizm'i de bilmiyorsun ne oldugunu sen ne konuştugunu bilmiyorsun vahhh.. 😢
Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.
Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.
Kahraman?Hangi kahraman?
affedilinceye kadar yemeğe-suya hasret kalmış biri gibi sızlayan birinin affedildikten hemen sonra zafer işareti yaparak "adaleti yendim,ben kazandım." sözlerini söylemesi ne garip değil mi? 🤝
Nedir bu kahramanlaştırma çabası?
Ha birde çıkınca bir sözü daha var "devlet güler'i affetmek için var" o an orada olup "ne içtinde bu kadar kafan güzel?" demeyi isterdim,yahu anarşistsin sen devlet falan,ne iş?
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın
abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar :P

Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın
abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap