Icerige atla
Extraloob

Ölecek... Serbest Kalabilir

· 47 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
C
Caprice ⭐ 19y
#41
@Caprice

Sen Anarşizm'i de bilmiyorsun ne oldugunu sen ne konuştugunu bilmiyorsun vahhh.. 😢

Rahat ol herşeyi çok iyi biliyorum,farkındayım,isim metin miydi?bak bunun bile. 😈
M
Macro OP ⭐ 19y
#42
Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.

Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.

Kahraman?Hangi kahraman?

affedilinceye kadar yemeğe-suya hasret kalmış biri gibi sızlayan birinin affedildikten hemen sonra zafer işareti yaparak "adaleti yendim,ben kazandım." sözlerini söylemesi ne garip değil mi? 🤝

Nedir bu kahramanlaştırma çabası?

Ha birde çıkınca bir sözü daha var "devlet güler'i affetmek için var" o an orada olup "ne içtinde bu kadar kafan güzel?" demeyi isterdim,yahu anarşistsin sen devlet falan,ne iş?


Mahir'in hangi kitabını okudun da DHKC'yi terör örgütü olarak nitelendiriyorsun Mert ? Thkc-Devgenç-Devsol-Dhkc zincirinin hangi halkasını biliyorsun ? Terör örgütü diyenler terörün tanımı tekrar gözden geçirmeli, "Türk, öğün, çalış, güven" diyerek daha ileriye gidilmiyor. Bu insanlar daha eşit, daha özgür, daha yaşanabilir bir Türkiye için; sömürülmeyen, bağımsız bir Türkiye için; oligarşinin, burjuvanın egemen olmadığı, kontrgerilla terörünün esmediği bir Türkiye için; bizim için gözlerini kırpmadan canlarını vermeye, işkence görmeye, katledilmeye hazır insanlardır.

Yeri geldi hapisanelerde diri diri koğuşlarında yakıldılar, yeri geldi ölümlere yattılar ((bkz: Kahraman 122 can)), yeri geldi umut oldular... Kendi hayatlarından yarınlarından vazgeçtiler, peki ya ne için? Biz ezilmeyelim, sömürülmeyelim diye. Halk egemen olsun diye. Ödülleri ise Terörist damgası.
E
#43
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın


abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar :P



L
#44
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın


abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar :P






Bana Stalin'i gösterme ne yapıyım stalini ?

Stalinist değilim

Marxist-Leninistim bunuda araştır..
E
#45
Peki.. şimdilik bununla idare et

- Resim Silinmiş.
L
#46
@ExtacyOfGold_

Ok
M
Macro OP ⭐ 19y
#47
@ExtacyOfGold_

şaka olmalı 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: