Icerige atla
Extraloob

Ölecek... Serbest Kalabilir

· 47 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
O
os1 ⭐ 19y
#21
Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.

Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.
+99999999999

+Safa 😘
P
PHR34|< ⭐ 18y
#22
Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.

Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.

Çok saçma bir yorum yapmışsın,Onlar bizleri öldürerekmi çalıştılar bizim için. ?

+99999
8
8nsins ⭐ 17y
#23
2 gün sonra geberip gidecek olması sevindirici hepsi birgün böyle sürünerek ölecek
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
merak ediyorum Atatürk zamanında neredeydi bu kahramanlar sinmişler ses mi çıkartmıyorlardı toplu katliama kurban gitmemek için neyse TSK olduğu sürece bu ülkede rahat yaşarız 😎
P
Prada ⭐ 19y
#25
Saçma sapan sürüyle yorum yapan var. Bu kadın pkk li değil dhkp-c li. Bunların işi siyasi eylemler. Alıp veremedikleri düzenle hükümetle yaptıkları şey politik istedikleri sosyalist rejim her solcuyu pkk li ilan etmeyin cahil olmayın. Yazdığını bilerek yazın bilgisizce yazmayın
M
Macro OP ⭐ 19y
#26
Saçma sapan sürüyle yorum yapan var. Bu kadın pkk li değil dhkp-c li. Bunların işi siyasi eylemler. Alıp veremedikleri düzenle hükümetle yaptıkları şey politik istedikleri sosyalist rejim her solcuyu pkk li ilan etmeyin cahil olmayın. Yazdığını bilerek yazın bilgisizce yazmayın


😘
E
#27
Bir de bölücü damgası yedik iyi mi 😆 Devam edin siz, herkese iyi forumlar



Toplumu kutuplaştiran bölen sizin gibiler burda 14-15 yaşinda çocukların takıldığı yerde böyle haberlerle kendinimi tatmin ediyosun yazık sana
B
bahrey ⭐ 19y
#28
Saçma sapan sürüyle yorum yapan var. Bu kadın pkk li değil dhkp-c li. Bunların işi siyasi eylemler. Alıp veremedikleri düzenle hükümetle yaptıkları şey politik istedikleri sosyalist rejim her solcuyu pkk li ilan etmeyin cahil olmayın. Yazdığını bilerek yazın bilgisizce yazmayın
+9999
O
os1 ⭐ 19y
#29
Saçma sapan sürüyle yorum yapan var. Bu kadın pkk li değil dhkp-c li. Bunların işi siyasi eylemler. Alıp veremedikleri düzenle hükümetle yaptıkları şey politik istedikleri sosyalist rejim her solcuyu pkk li ilan etmeyin cahil olmayın. Yazdığını bilerek yazın bilgisizce yazmayın

+99999 😘
C
Caprice ⭐ 19y
#30
Ölmesini istemiyorum,neden? Bu ülkede yatacak yeri yokta ondan..
Affedildi diye sevinenlerin aklından şüphe duyarım ben.


Haydi kolay gelsin.. ☕
B
bahrey ⭐ 19y
#31
Ölmesini istemiyorum,neden? Bu ülkede yatacak yeri yokta ondan..
Affedildi diye sevinenlerin aklından şüphe duyarım ben.
Bir teröristin sol bir gruba mensup olması terörist olduğu gerçeğini değiştirmez.

Haydi kolay gelsin.. ☕

yatacak yeri çok var bundan emin ol.Gazi mahaallesindeki şehit ailelerinin evlerinde kalabilir...
L
#32
Bakın arkadaşlar daha doğrusu şovenist olan arkadaşlar okusun bizim her konumuza girip tartışma ortamı yaratmayın kilitletiyorsunuz çöp kutusuna taşıttırıyorsunuz.. biraz uzak durun
E
#33
Blablabla..
L
#34
Saçma sapan sürüyle yorum yapan var. Bu kadın pkk li değil dhkp-c li. Bunların işi siyasi eylemler. Alıp veremedikleri düzenle hükümetle yaptıkları şey politik istedikleri sosyalist rejim her solcuyu pkk li ilan etmeyin cahil olmayın. Yazdığını bilerek yazın bilgisizce yazmayın



😘 😘 😘

Abi medya ne dersen abileri ne derse (kulaktan dolma) onlara inanıyorlar DHKC'ye çıkıp medya terör örgütü derse millet terör örgütü sanıyor bazıları bildikleri halde ise gidiyor ocaklarda ne duyarsa burda onu söylüyorlar
P
Prada ⭐ 19y
#35
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın
C
Caprice ⭐ 19y
#36
Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.

Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.

Kahraman?Hangi kahraman?

affedilinceye kadar yemeğe-suya hasret kalmış biri gibi sızlayan birinin affedildikten hemen sonra zafer işareti yaparak "adaleti yendim,ben kazandım." sözlerini söylemesi ne garip değil mi? 🤝

Nedir bu kahramanlaştırma çabası?

Ha birde çıkınca bir sözü daha var "devlet güler'i affetmek için var" o an orada olup "ne içtinde bu kadar kafan güzel?" demeyi isterdim,yahu anarşistsin sen devlet falan,ne iş?
L
#37
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın


abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar 😜
L
#38
@Caprice

Sen Anarşizm'i de bilmiyorsun ne oldugunu sen ne konuştugunu bilmiyorsun vahhh.. 😢
Windy
Windy ⭐ 19y
#39
Bu arada şunu belirteyim kimseyi savunduğum yok. Sol görüşlü biri değilim sadece bilgisizliğe mudahale ettim. Sağ görüşlü biride değilim liberalimdir kendi cebime bakarım. Kendi lüxüme bakarım siyaset yapmam ama bilgim vardır okurum incelerim. Sizde öyle yapın bilin ama içinde olmayın


abi şunuda ekliyim girip konulara müdahale etmesinler madem sevmiyorlar zorla sevdirtmiyoruz bizde 😎 girip konularda provokatörlük yapmasınlar :P


burasi bir forum ve herkes (bilgisi olsun/olmasin) konulara cevap yazabilir, bunu kisitlamaya ne senin ne benim hakkim var.
I
ironlance ⭐ 17y
#40
Bakın arkadaşlar daha doğrusu şovenist olan arkadaşlar okusun bizim her konumuza girip tartışma ortamı yaratmayın kilitletiyorsunuz çöp kutusuna taşıttırıyorsunuz.. biraz uzak durun

Siz burda komunist türkiye istiyosunuz,bütün dünyada oligarşi hakimken bizde böyle birşeyin olamıyacağını savunuyoruz,bırakın önce dünya komunist rejime geçsin biz geçmezsek eylem yaparsınız,sizin şuanda yaptığınız ülkeyi bölmekten başka bir işe yaramıyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: