Terör neye göre terör ? Kime göre terör ? Kendi Kontr-gerilla oluşturan devlete göre mi ? Halkını katleden oligarşiye göre mi ? Sizin ocaklarınıza göre mi ? Sen ne kadar hakaret etsen de bu insanlar benim, senin, onun için çalıştılar. Halkları için, emperyalizme karşı, sömürüye karşı; eşitlik için, özgürlük için... Gerçi değer bilmez halkı görünce nasıl hakediyorlarsa öyle yaşasınlar diyorum.+99999999999
Kahramanlar ölmez, halk yenilmez.
+Safa 😘