U
unforgotten
⭐ 17y
zapotec'e helal wizz'ları geçmiş. 😊
girmek istiyorum alım warmı ?
Free bir an önce ortak bul bro. Geç başladın, ne kadar çok online olursan o kadar iyi. 🙄
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D
Evt kesinlikle Warrior lazım size =) benim gibi
Helios'da mısın?
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D
oha nasılda arkamdan konuşuyor 😄 olum sabah akşam parti yapan sensin biz solo takılıyoruz bu aralar xD
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D
oha nasılda arkamdan konuşuyor 😄 olum sabah akşam parti yapan sensin biz solo takılıyoruz bu aralar xD
😄 Botu olan sen , wizard olan sen , avatar dressi olan sen , pegasus'u olan sen , reverse'si, olan sen birde hala birşeyler diyor:D
Evt ilk başta staf açtım 29 oldum 7 gün ban yedim o arada warrior kasayım dedim ii sardı ama pre basamadım daha o yüzden 20 de kaldım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap