Icerige atla
Extraloob

NWO Party Style ( Helios )

· 202 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 6 / 11
Yanıtlar
U
#101
zapotec'e helal wizz'ları geçmiş. 😊
I
#102
Biz 38~44 lw grubu mujilerde kasabilir miyiz.
2xBow 5 wiz 1 cleric 1 warior
A
#103
Free.Bro ben sana yardımcı olacaktım pm attımda cevabını bekliyorum sabırsızlıkla^^ 😘 🙄
D
Daykoo_Brs ⭐ 18y
#104
girmek istiyorum alım warmı ?
I
#105
girmek istiyorum alım warmı ?

Party'e yok guilde var.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#106
Free bir an önce ortak bul bro. Geç başladın, ne kadar çok online olursan o kadar iyi. 🙄

Bro ben geç başlamadım ama ban yedim. :?
S
Stephanos ⭐ 19y
#107
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D

oha nasılda arkamdan konuşuyor 😄 olum sabah akşam parti yapan sensin biz solo takılıyoruz bu aralar xD
C
Ciqs_Cocuq ⭐ 19y
#108
Evt kesinlikle Warrior lazım size =) benim gibi


Helios'da mısın?

Evt ilk başta staf açtım 29 oldum 7 gün ban yedim o arada warrior kasayım dedim ii sardı ama pre basamadım daha o yüzden 20 de kaldım
D
Darwell ⭐ 19y
#109
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D

oha nasılda arkamdan konuşuyor 😄 olum sabah akşam parti yapan sensin biz solo takılıyoruz bu aralar xD


😄 Botu olan sen , wizard olan sen , avatar dressi olan sen , pegasus'u olan sen , reverse'si, olan sen birde hala birşeyler diyor:D
H
#110
Zapo Lv 53 ama okan yetişemez bana 2gündür işlerim vardı kasamadım bi umutlandı xD ama arkamdan izleyebilir sadece :D

oha nasılda arkamdan konuşuyor 😄 olum sabah akşam parti yapan sensin biz solo takılıyoruz bu aralar xD


😄 Botu olan sen , wizard olan sen , avatar dressi olan sen , pegasus'u olan sen , reverse'si, olan sen birde hala birşeyler diyor:D

damage scrollu olan o:)
ne problemli oldun sen bro :))
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#111
38 >> Mujigi (49)
43 >> Penon Fighter (54)
48 >> Yeti (60)

Garip bir kasma tarzı, yatmadıkça sorun yok. İyi eğlenceler. ^^ 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#112

Evt ilk başta staf açtım 29 oldum 7 gün ban yedim o arada warrior kasayım dedim ii sardı ama pre basamadım daha o yüzden 20 de kaldım


Hemen hemen benim hikayem 🍿
I
Intensify ⭐ 18y
#113
oyunun zevki budur full pt inş ilk 81-90-100 Nwodan çıkar
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#114
Güncel bu biraz karışık oldu ama yabancı değiller bizden sayılırlar ^^
V
volkanka ⭐ 17y
#115
Ah ah,eski günlerimi hatırlattınız bir an.
Artık eskisi gibi değilim. Salı gününde salı gününe bakıyorum çarlarıma.
Zevk vermez,tad almaz oldum bu oyundan.
Ama çarlarımıda satmak istemiyorum.
Bakalım ne olacak.

Bu arada iyi gidiyorsunuz,aranızda olmak isterdim. 😎
M
#116
Oyuna Europe Geldiği Gün Bıraktım. Cıvkı Çıktı. Eskiden birlik ve beraberlik vardı şimdi 60 level adam ipini koparıp demon kesiyor ona buna 300-400k vuruyor bu zevkli değil eskiden oynayanlar bilir ne zevkli olduğunu.

Tiger mountainin ordaki hırslı thiefler, kapışmalar ve korkak tradeler.. Vahh eski günler.. ❤️
D
Deschart ⭐ 17y
#117
nwo dan başka yerde böyle pt bulmak çok zor 🍺
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#118
Hayırlısı olsun...
C
chipshajen ⭐ 17y
#119
Okan Abiden Ne Haber 😊 Guild'e Giricem " Nwo Geri Alırsa Oraya Yada GameWariorS'a "
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#120
Geri döndüm 😎

Ps: 38 Lv oldum ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: