Şimdi milletin beynine kazınmış olan bir olay var nuker dediğin gücüne güç katan en fazla damage onda dediği Fireye verenler 90 lvlde ölmeye mahkumdurlar.
Coldsuz Bir Nuker ne kadar damager olursa olsun defansı olmayan int yatar.Lightning=int char zaten o herkesin kabullendiği bir şey.
Bicheona Vermeyip Fireye verecekler varsa kasmasınlar çünkü o char sadece lvl kasar Sadece nuke atarak pvp yaparsanız sadece ölürsünüz.
Yeni Build
Bicheon=90
Lightning=90(bu durumda imbue lightning oluyor colda verirseniz int olmanın bi anlamı kalmaz)
Cold=90
Fire=30
Olmalı diye düşünüyorum ha diğerlerinden kısıp fireye veriyim diyorsanız o da mantıklı deil damage diye kıstığınız sizden damage olarak inicek yada defans olarak pek bir kazanç sağlamayacaktır...
Fakat Aklımdaki Soruyu Sorayım
Sorduğum Kişilerden Gelen Yanıtlar:
1)1 hafta önce fire imbueli charın imbuesini lightning olarak değişmiş olarak gördüğümde aldığım yanıt"90 levelde kalacak olan 300 mastery olayı için Cold ve Lightning Kesinlikle Gerekli Fireyi kapattım bu yüzden"Peki bir int charın skillerini Protector stillerini söylermisin dediğimde ise" Fireyi açıp Protector giyiyoduk Coldu açıp garment giyinilcek artık fire açığını ordan kapatıcaz Phy def açığını da cold fazlasıyla kapatacak zaten" Dedi
2)Nuker Dediğin Fire Olur Yoksa DAmage Koymaz En iyisi Fire Ve Armor Giyiceksin Ve Kral Olacaksın" Diyen de var
3) Hp Açığını Spearla Kapatıcaksın(passive) Gene Eskisi gibi Fire Garment Hem Damage Hem Hp Diyen de var..
Hangisi olmalı yada Bunlara ekleyeceğiniz fikirler var mı?(mümkünse düşünce değil deneyim olsun ama aklınızdan geçeni yazmakta da çekinmeyin)(bence bu doğru diye düşünürseniz de açıkça belirtin)
Saygılar...
Nuker 90 Cap!
· 13 Replies · 30K views 0 reading
13 Replies
Up
dostum şimdi elimde 52 lvl Full int sword-shield build im var bende aynı şeyleri düşünüyorum
charımda
fire 50
light 45
cold 40
bicheon 25
şimdiki amacım bicheon ve light i maxlamak ve colduda en az 60 yapmak fakat 90 gelince fireyi 30 a çekmekte biraz mantıksız geliyo çünkü cold un nukesi diğerline göre çok az vuruyoki coldun savunması için düşünüyosak direk hybrit açmamız daha mantıklı değilmi.
bide Ksro da sword-shield yapılandırmaları aradım ama bulamadım bulan varsa çok iyi olur(malum adamlar bizden öndeler ve denemişlerdir tüm buildleri)
charımda
fire 50
light 45
cold 40
bicheon 25
şimdiki amacım bicheon ve light i maxlamak ve colduda en az 60 yapmak fakat 90 gelince fireyi 30 a çekmekte biraz mantıksız geliyo çünkü cold un nukesi diğerline göre çok az vuruyoki coldun savunması için düşünüyosak direk hybrit açmamız daha mantıklı değilmi.
bide Ksro da sword-shield yapılandırmaları aradım ama bulamadım bulan varsa çok iyi olur(malum adamlar bizden öndeler ve denemişlerdir tüm buildleri)
Şimdi milletin beynine kazınmış olan bir olay var nuker dediğin gücüne güç katan en fazla damage onda dediği Fireye verenler 90 lvlde ölmeye mahkumdurlar.
Coldsuz Bir Nuker ne kadar damager olursa olsun defansı olmayan int yatar.Lightning=int char zaten o herkesin kabullendiği bir şey.
Bicheona Vermeyip Fireye verecekler varsa kasmasınlar çünkü o char sadece lvl kasar Sadece nuke atarak pvp yaparsanız sadece ölürsünüz.
Yeni Build
Bicheon=90
Lightning=90(bu durumda imbue lightning oluyor colda verirseniz int olmanın bi anlamı kalmaz)
Cold=90
Fire=30
Olmalı diye düşünüyorum ha diğerlerinden kısıp fireye veriyim diyorsanız o da mantıklı deil damage diye kıstığınız sizden damage olarak inicek yada defans olarak pek bir kazanç sağlamayacaktır...
Fakat Aklımdaki Soruyu Sorayım
Sorduğum Kişilerden Gelen Yanıtlar:
1)1 hafta önce fire imbueli charın imbuesini lightning olarak değişmiş olarak gördüğümde aldığım yanıt"90 levelde kalacak olan 300 mastery olayı için Cold ve Lightning Kesinlikle Gerekli Fireyi kapattım bu yüzden"Peki bir int charın skillerini Protector stillerini söylermisin dediğimde ise" Fireyi açıp Protector giyiyoduk Coldu açıp garment giyinilcek artık fire açığını ordan kapatıcaz Phy def açığını da cold fazlasıyla kapatacak zaten" Dedi
2)Nuker Dediğin Fire Olur Yoksa DAmage Koymaz En iyisi Fire Ve Armor Giyiceksin Ve Kral Olacaksın" Diyen de var
3) Hp Açığını Spearla Kapatıcaksın(passive) Gene Eskisi gibi Fire Garment Hem Damage Hem Hp Diyen de var..
Hangisi olmalı yada Bunlara ekleyeceğiniz fikirler var mı?(mü**ünse düşünce değil deneyim olsun ama aklınızdan geçeni yazmakta da çekinmeyin)(bence bu doğru diye düşünürseniz de açıkça belirtin)
Saygılar...
1) bicheon olcaksan garment giyceksin bicheonun phy defans skilyle dengeliceksin ayrica max damge olcak
2) zaten fire in werdigi damge i light in magical atack veren buff i fazlasiyla kapatio
3) spear acarsan armor giyip blood fan i acip girceksin adamlara spear bicheon zevk meselesi ama ben bicheon oneriim sana
build zaten mecburen dedin gibi olcak ama bence 30 fire gereksiz 100 cap geldiin yaklasik 10 sene sonra Very Happy fire i silmekle ugrasma 90light cold bicheon yada spear git fire i siitir et kisacasi
ya burak sen ne konusuon daha git işine 30 üstü int charın olmamıs alla allaaa santam
ya burak sen ne konusuon daha git işine 30 üstü int charın olmamıs alla allaaa santam
dogru burak icin ideal yapilandirma 30 heuskal 30 fire 30 light 30 cold 30 pacheon 30 bicheon 30 cold 30 force bari ne warsa denemis olsun Very Happy
ya burak sen ne konusuon daha git işine 30 üstü int charın olmamıs alla allaaa santam
dogru burak icin ideal yapilandirma 30 heuskal 30 fire 30 light 30 cold 30 pacheon 30 bicheon 30 cold 30 force bari ne warsa denemis olsun Very Happy
yok ya o adam skill vermekte o kadar cimriki 33 lük int charı vardı fire a vermemis coldu doğru dürüst atlatmamış santam
dostum şimdi elimde 52 lvl Full int sword-shield build im var bende aynı şeyleri düşünüyorum
charımda
fire 50
light 45
cold 40
bicheon 25
şimdiki amacım bicheon ve light i maxlamak ve colduda en az 60 yapmak fakat 90 gelince fireyi 30 a çekmekte biraz mantıksız geliyo çünkü cold un nukesi diğerline göre çok az vuruyoki coldun savunması için düşünüyosak direk hybrit açmamız daha mantıklı değilmi.
bide Ksro da sword-shield yapılandırmaları aradım ama bulamadım bulan varsa çok iyi olur(malum adamlar bizden öndeler ve denemişlerdir tüm buildleri)
snow shield ı hatırlatmak isterim full int lightning bicheon cold en iysidir hybird yaparsan 7-1 eline heuksal alırsın
GARMENT GİYSİN !!! diyen arkadaşa o savunmayı nasıl dengelemeyi düşünüyosun verdiğin intler magical defans veriyor hatırlamanı yada öğrenmeni isterim
hayatımda okuduğm en saçma mesajlardı beyler (7-1 bowdan sonra) ilk arkadaş haklıdır
C
cheng_xiao
⭐ 19y
peki fireyi değilde bicheonu kapatsak sadece nuke ile çalışsak kahvekeyfi
adam kesemessin bence sacma olur sadece nukelerle adam kesmek zor is kesemessin
peki fireyi değilde bicheonu kapatsak sadece nuke ile çalışsak kahvekeyfi
aklımdan geçmedi değil ama bleed + division + (bişi daha vardı Very Happy ) ve yatır ve STR cilere karşı buff ı + blocking ratio buff ından mahrum kalırsın
aradaki msjları okumadım ama soruna yanıt wereyim! (deneyim Wink Very Happy )
kalınlastırdıım yazıyı acıklayayım! (90 uzerinden)
fire ile cold biri mag def biri phy def werior we 2snide 1 1yle kıyaslamak cok sacma! cunku; fire 90da 171 mag def werior cold 264 phy werio! we nukeriz garment gyip mag artrmakmıs flan hikaye yhaw! essek kadar mag war snow war km bsy yapabilirki 😊
ben 5-1 protector spearım we deflerde gayet mukemmel light cold um!! we rehberlermde bunu oneriorum! ha illede 5-1 ksmını diil! light cold kısmını oneriorum!!
2. ve 3. sıkların hic 1ine katılmıorum! full int ise 2sinede katılmıorum ama 5-1 sen kesnlkle dieblirim %51 ile hueksal olmak işine yarar hem yatarsn hem hzlı yatırrsın araya girer 1 kac ksyle duzgun aksion yaparsn! bicheonda olur. yatmaan cok zor olur ama! +5 full blueli 1 stryi de yatrman zorlasır 😊 hem bicheonla araya dalıp bsyler yapmak cok zor cok ugrastırır hueksal gibi diil! 1vs1 charı o jobta işe yaramaz fasla (bence 😊 )
ama karar size kalmıs sizin secimniz işin icinde light cold olmazsa olmaz tercihiniz ise her wep her set gider!
5-1 / 7-1 iseniz
nuker katili olmak isteyen + strlere follos olmak istemeyen garment hueksal yapar!
str katili olmak isteyen prot hueksal yapar ( bu tam superdir herseyin katili we magduru olursunuz 😊 )
str katiline armor yazayım da nukerlere dkaat edin 😊
full int ise
prot + bicheon oneriorum super olur Very Happy
armor + bicheon strler sizden cok çeker
garm + hueksal nukerler + hybridler sizden kacsın Razz Very Happy
prot + hueksal 1az dkkatli olun derim 😊 😊
boyle işte oyunu oynayan sizsiniz, char sizin, düsünen, charı kascak olan, pvp yapcak olan, sizsiniz. ne istiorsanız onu kasın. baskasınn etksnde kalmayın! gülü seven dkenina katlanır Wink int char sevipte hiic yatmayayım die blader kaspta skıntıdan patlayıp yarıda bırakanda gordum! sizin charınız olsun szn ezginiz olsun ama sizin zevk aldgnız bsy olsun 😊
her sefernde yatan char ya da hic yatmayan char yoktur Wink ii oyunlar!!
1)1 hafta önce fire imbueli charın imbuesini lightning olarak değişmiş olarak gördüğümde aldığım yanıt"90 levelde kalacak olan 300 mastery olayı için Cold ve Lightning Kesinlikle Gerekli Fireyi kapattım bu yüzden"Peki bir int charın skillerini Protector stillerini söylermisin dediğimde ise" Fireyi açıp Protector giyiyoduk Coldu açıp garment giyinilcek artık fire açığını ordan kapatıcaz Phy def açığını da cold fazlasıyla kapatacak zaten" Dedi
kalınlastırdıım yazıyı acıklayayım! (90 uzerinden)
fire ile cold biri mag def biri phy def werior we 2snide 1 1yle kıyaslamak cok sacma! cunku; fire 90da 171 mag def werior cold 264 phy werio! we nukeriz garment gyip mag artrmakmıs flan hikaye yhaw! essek kadar mag war snow war km bsy yapabilirki 😊
ben 5-1 protector spearım we deflerde gayet mukemmel light cold um!! we rehberlermde bunu oneriorum! ha illede 5-1 ksmını diil! light cold kısmını oneriorum!!
2. ve 3. sıkların hic 1ine katılmıorum! full int ise 2sinede katılmıorum ama 5-1 sen kesnlkle dieblirim %51 ile hueksal olmak işine yarar hem yatarsn hem hzlı yatırrsın araya girer 1 kac ksyle duzgun aksion yaparsn! bicheonda olur. yatmaan cok zor olur ama! +5 full blueli 1 stryi de yatrman zorlasır 😊 hem bicheonla araya dalıp bsyler yapmak cok zor cok ugrastırır hueksal gibi diil! 1vs1 charı o jobta işe yaramaz fasla (bence 😊 )
ama karar size kalmıs sizin secimniz işin icinde light cold olmazsa olmaz tercihiniz ise her wep her set gider!
5-1 / 7-1 iseniz
nuker katili olmak isteyen + strlere follos olmak istemeyen garment hueksal yapar!
str katili olmak isteyen prot hueksal yapar ( bu tam superdir herseyin katili we magduru olursunuz 😊 )
str katiline armor yazayım da nukerlere dkaat edin 😊
full int ise
prot + bicheon oneriorum super olur Very Happy
armor + bicheon strler sizden cok çeker
garm + hueksal nukerler + hybridler sizden kacsın Razz Very Happy
prot + hueksal 1az dkkatli olun derim 😊 😊
boyle işte oyunu oynayan sizsiniz, char sizin, düsünen, charı kascak olan, pvp yapcak olan, sizsiniz. ne istiorsanız onu kasın. baskasınn etksnde kalmayın! gülü seven dkenina katlanır Wink int char sevipte hiic yatmayayım die blader kaspta skıntıdan patlayıp yarıda bırakanda gordum! sizin charınız olsun szn ezginiz olsun ama sizin zevk aldgnız bsy olsun 😊
her sefernde yatan char ya da hic yatmayan char yoktur Wink ii oyunlar!!
Kim "Nukerin Her Zaman Yattııı" yada "Blader Asla Ölmez"" Gibi Hurafelere Inanır ki Doru diosun damage zaten max olucak Snow Shieldle 12k olan hp 16k-17k olacak armora gerek yok ama garmentle o damageyi daha da arttırabilirsin o yarıda bırakanlar oyunun başından beri 3-4 lvl gap gidenler 16 lvlda 200k spyı kasanlardan oyun bırakan ben bilmiorm açıkcası 200 kasıp ta bırakanlardan görmedim blader zor kasılır die bişi yok vercen parayı paşa paşa taxini yaptırcan Very Happy:D
Log in to write a reply.
Log In