Icerige atla
Extraloob

NPc lik itemleri npc ye satmayın!!!

· 30 Replies · 7.3K views · Page 2 / 2
Replies
I
#21
bende hep element e çeviriyorum ve daha iyi parakazandırıyor. element ve stone daha cabuk satılıyor. :?!
H
#22
Bilmeyenlerin işine yarayacaktır.
Teşekkürler!!!
M
murrain123 ⭐ 18y
#23
Son derece katılıyorum 😄 bu arada james resmi de güzelmiş 😄
S
Stihl ⭐ 19y
#24
1 haftadır char botta 1 item bile çıkmadı :S
W
#25
bilgiler için saol
F
Frequency ⭐ 18y
#26
Normal olarak şahsen böyle yapıyorum :))
B
BiG BoY ⭐ 18y
#27
hakaten mantıklı.
T
Twona2 ⭐ 17y
#28
Paylaşım ve bilgiler çok güzel, yapıyorum yapılmasınıda tavsiye ederim.
M
MeliadeS ⭐ 17y
#29
Teşekkürler Denicem =)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: