Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım 😄
Nova+9
· 41 Yanıt · 3.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
C
C_Vitamine
⭐ 17y
o kadar araştırmanın sonucunda işin qörüldü sanırım
Ps : Yeni [+9] bow un hayırlı olsun 8)
🤝
hayırlı olsun. Darısı başıma 😊
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
keşke 8 yapıp bassaydın adv b
keşke 8 yapıp bassaydın adv b
anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
ben +6 dahi yapamadım ya ona şükretmeyi bilmek lazım 😜keşke 8 yapıp bassaydın adv b
anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
keşke 8 yapıp bassaydın adv b
anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
ben olsam uğraşırdım valla o kadar para var sonuçta çarda 😈
Ps:10 un parlayışı yeter 😎
_
__KnowinG__
⭐ 17y
keşke 8 yapıp bassaydın adv b
anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
ben olsam uğraşırdım valla o kadar para var sonuçta çarda 😈
Ps:10 un parlayışı yeter 😎
aynen cool2:
Tebrikler hayrını gör bro 😉 darısı başımıza işh ^^ (normal b grade adv. bulabilirsek 😉
Helal Olsun Biz daha seal of monn bulamazken sen kırdırıyosun 😄
S
Silverdollar
⭐ 16y
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D
valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...
Bu charın hayranıyım 😆 🙏 🙏
H
HeartLess*X
⭐ 19y
ben +6 dahi yapamadım ya ona şükretmeyi bilmek lazım :Pkeşke 8 yapıp bassaydın adv b
anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
benimkiside +6'nın üstüne çıkmıyor abi 4 5 6 banamısın demiyor 7 olmuyor 😁
daral: cool2:
tebrikler dostum 😊 bir kaç gün içinde koyacağım bende cicilerimi 😜
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D
valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...
Bana teklif geldi ama tatlı bir dille geri çevirdim:P
Yanlız 3-4 ay sonra, 12 ay burada olmayacağım. Eğer tekrar teklif gelirse, gitmeden bir röportaj yapabiliriz^^
S
Silverdollar
⭐ 16y
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D
valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...
Bana teklif geldi ama tatlı bir dille geri çevirdim:P
Yanlız 3-4 ay sonra, 12 ay burada olmayacağım. Eğer tekrar teklif gelirse, gitmeden bir röportaj yapabiliriz^^
Askerlik ? Kotu olucak ozaman insallah senle yaparlar roportaj cunku cok merak ediliyorsun 😄
kısmet:P
silahın çok güzelmiş hayırlı oLsun 😊
Hayırlı olsun
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap