Icerige atla
Extraloob

Nova+9

· 41 Yanıt · 3.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
Doma$no ⭐ 18y
#21
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım 😄
C
C_Vitamine ⭐ 17y
#22
o kadar araştırmanın sonucunda işin qörüldü sanırım
Ps : Yeni [+9] bow un hayırlı olsun 8)

🤝
X
Xanthos ⭐ 19y
#23
hayırlı olsun. Darısı başıma 😊
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#24
keşke 8 yapıp bassaydın adv b
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#25
keşke 8 yapıp bassaydın adv b


anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
X
Xanthos ⭐ 19y
#26
keşke 8 yapıp bassaydın adv b


anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
ben +6 dahi yapamadım ya ona şükretmeyi bilmek lazım 😜
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#27
keşke 8 yapıp bassaydın adv b


anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana

ben olsam uğraşırdım valla o kadar para var sonuçta çarda 😈

Ps:10 un parlayışı yeter 😎
_
#28
keşke 8 yapıp bassaydın adv b


anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana

ben olsam uğraşırdım valla o kadar para var sonuçta çarda 😈

Ps:10 un parlayışı yeter 😎

aynen cool2:
_
__Rita__ ⭐ 16y
#29
Tebrikler hayrını gör bro 😉 darısı başımıza işh ^^ (normal b grade adv. bulabilirsek 😉
D
DragStar ⭐ 16y
#30
Helal Olsun Biz daha seal of monn bulamazken sen kırdırıyosun 😄
S
#31
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D

valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...
A
Adith ⭐ 18y
#32
Bu charın hayranıyım 😆 🙏 🙏
H
#33
keşke 8 yapıp bassaydın adv b


anam ağladı +7 yapana kadar 😁 +9 yeter bana
ben +6 dahi yapamadım ya ona şükretmeyi bilmek lazım :P

benimkiside +6'nın üstüne çıkmıyor abi 4 5 6 banamısın demiyor 7 olmuyor 😁
Q
Quattro ⭐ 19y
#34
daral: cool2:
C
cLonny ⭐ 18y
#35
tebrikler dostum 😊 bir kaç gün içinde koyacağım bende cicilerimi 😜
C
cLonny ⭐ 18y
#36
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D

valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...

Bana teklif geldi ama tatlı bir dille geri çevirdim:P
Yanlız 3-4 ay sonra, 12 ay burada olmayacağım. Eğer tekrar teklif gelirse, gitmeden bir röportaj yapabiliriz^^
S
#37
Bu adamla röpörtaj yapın PP takımı 😄
PS:hayranınım :D

valla aylardir yirtiniyorum.Cryolite,Deadly ve Erdiyle roportaj yapilsa ...

Bana teklif geldi ama tatlı bir dille geri çevirdim:P
Yanlız 3-4 ay sonra, 12 ay burada olmayacağım. Eğer tekrar teklif gelirse, gitmeden bir röportaj yapabiliriz^^

Askerlik ? Kotu olucak ozaman insallah senle yaparlar roportaj cunku cok merak ediliyorsun 😄
C
cLonny ⭐ 18y
#38
kısmet:P
S
Sw33Ty ⭐ 17y
#39
silahın çok güzelmiş hayırlı oLsun 😊
L
Live2KiII ⭐ 16y
#40
Hayırlı olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: