Icerige atla
Extraloob

Nova bug mu oldu sizce 14.Nova !

· 26 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#21
OMG!! 14 tane novayı naptın?? Sattın mı? Sattıysan ne kadar paran oldu 😆 😆

ps: Tebrikler ❤️
H
#22
abi iyi guzelde snn charda hala 1 bıl bıle goremedık yav 14 tane nova ne demek xD
E
EliteTurk ⭐ 18y
#23
Yeter gidicem kalpden. summer2:

Ps: Hayırlı olsun Uğur. ❤️ 😁
*
*Just4Fun ⭐ 17y
#24
oh oh nazar değmesin 😄 Kac leran oldu :D:D ???
S
Sw33Ty ⭐ 17y
#25
adam artık element yapacak nocalarla 😆 😁
L
LionShout ⭐ 17y
#26
ohayuhannnnnnnessss biz daha siftah yapamadık 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: