Icerige atla
Extraloob

NOKIA 5530 XpressMusic Bilgisi olanlar[Bursada yok :]

· 31 Replies · 5.2K views · Page 2 / 2
Replies
X
#21
Kararımı verdim 5800 satın alıcam cool2:
S
shneZee OP ⭐ 18y
#22
Kararımı verdim 5800 satın alıcam cool2:


ah Rahmi ahh bulsam bende alıcam da yok işte 🤔
Windy
Windy ⭐ 19y
#23
Düzce EVKUR da var
S
shneZee OP ⭐ 18y
#24
Alanlara alacaklara hayırlı olsun benim için yalan oldu bu telefon Bursada ne Mediamarkt'da ne de teknosalar da yok ve yılbaşından sonra gelicek 🍺
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#25
Kullanmadım ama hemen hemen Samsung Star'ın müzik kısmına daha fazla çaşılımış hali diyebilirim. ^^
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#26
Benim kuzenimde ve akadaşlarımda var bu telefondan.Kuzenim ve 2 arkadaşımda imalat hatası çıktı.Diğerlerinde bazı bozukluklar meydana gelmiş.Şu ana kadar sadece 1 tanesi memnun 💃
.NET
.NET ⭐ 19y
#27
Arkadaşlarımda var ve gayet memnunlar^^
[F New]Solo Gitarist
X
#28
bir kaç güne 5800 xpressmusic alıcam. umarım beklediğim kadar güzel çıkar 😘
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#29
bir kaç güne 5800 xpressmusic alıcam. umarım beklediğim kadar güzel çıkar 😘

Umarım ^^
X
#30
bir kaç güne 5800 xpressmusic alıcam. umarım beklediğim kadar güzel çıkar 😘

Umarım ^^

5800 xpressmusic'i aldım. Şuan gayet memnunum. Dokunmatik ekranı iphone kadar tatmin etmesede güzel telefon 😘
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#31
bir kaç güne 5800 xpressmusic alıcam. umarım beklediğim kadar güzel çıkar 😘

Umarım ^^

5800 xpressmusic'i aldım. Şuan gayet memnunum. Dokunmatik ekranı iphone kadar tatmin etmesede güzel telefon 😘


🍺 ❤️

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: