Icerige atla
Extraloob

Neyi kaldırırdınız.

· 120 Yanıt · 7.8K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
B
#81
Euro 2008deki yabancı hakemleri kaldırırım.Hep Türk hakem olsn.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#82
Ercan'ı kaldırırdım 😆 😆
[ek #12654]
Q
Quincey ⭐ 18y
#83
hamzanın yerinde olmsa ps topicini kaldırırım 😈
N
#84
okullarda sınavları kaldırırdım

okula giden geçsin sınavlar olmasın direk mezun 😄
J
Jim ⭐ 18y
#85
okullarda sınavları kaldırırdım

okula giden geçsin sınavlar olmasın direk mezun :D

+1
G
#86
tecavuzcu ı*nelerı ortadan kaldırırdım
C
#87
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆
G
#88
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆

Ne Şeriat Ne Darbe Kafası Güzel Türkiye 😄 😄 😁 😁 😁 👍
M
Midbroke ⭐ 18y
#89
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆

Ne Şeriat Ne Darbe Kafası Güzel Türkiye 😄 😄 😁 😁 😁 👍


şeriatçıları , nurcular saçmalığını kaldırırdım .
G
#90
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆

Ne Şeriat Ne Darbe Kafası Güzel Türkiye 😄 😄 😁 😁 😁 👍


şeriatçıları , nurcular saçmalığını kaldırırdım .

nurcu ne oluyor?????
M
MoonLife ⭐ 19y
#91
büyücü falcıları kaldırırdım.
W
#92
Rapcıları dünyadan kaldırırdım.

YENİ GÖRDÜM
Senin gibileri kaldırırdım ki dünya düzelsin
I
ironEyE ⭐ 18y
#93
sro yu kaldıırırdım illetden kurtulurdum
W
#94
PARAYLA SİLKi KALDIRIRDIM
S
Statuss ⭐ 18y
#95
Okulu kaldırırdım
S
#96
Forum kuralları nedeniyle söyliyemiyorum ne geldiğini :D


aklına fazla bisi gelmesin 😄 forum acc. ne elveda deme sonra xD
bende disconnect olmayı kaldırırdım 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#97
ecsro da ya Türkleri ya da bütün yabancıları kaldırırdım ikisi bir arada yürümüyor...
S
ShootEmUp OP ⭐ 19y
#98
SRoda Yunanlılar kaldırırıdım sinir oluyom
R
Rhea ⭐ 19y
#99
image kodu kaldırırdım
S
ShootEmUp OP ⭐ 19y
#100
Gaia daki server kapasitesini kaldırırdım...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: