B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Euro 2008deki yabancı hakemleri kaldırırım.Hep Türk hakem olsn.
okullarda sınavları kaldırırdım
okula giden geçsin sınavlar olmasın direk mezun :D
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆
Ne Şeriat Ne Darbe Kafası Güzel Türkiye 😄 😄 😁 😁 😁 👍
Sağcı Solcu emperyalist kapitalist ve şeriatcileri kaldırırdım 😆
Ne Şeriat Ne Darbe Kafası Güzel Türkiye 😄 😄 😁 😁 😁 👍
şeriatçıları , nurcular saçmalığını kaldırırdım .
Rapcıları dünyadan kaldırırdım.
Forum kuralları nedeniyle söyliyemiyorum ne geldiğini :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap